וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כוכב "ברידג'רטון" עוזב את הסדרה? הפרטים נחשפים

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 15:29

לבבות רבים נשברו ברחבי העולם כשנודע בסופ"ש שעבר כי דוכס הייסטינגס, בגילומו של רגה-ז'אן פייג', לא ישוב בכלל אל העונה השנייה של "ברידג'רטון". גם הסדרה וגם פייג' הפכו להצלחות ענק, מה שתפס את צוות ההפקה ואת נטפליקס לא מוכנים

הסדרה "ברידג'רטון" בהפקת שונדה ריימס/נטפליקס

ההכרזה ביום שישי שעבר על כך שרגה-ז'אן פייג' לא ישוב לעונה השנייה של "ברידג'רטון", תפסה רבים לא מוכנים. אף שהיה ידוע מראש כי יתר הכרכים בסדרת הספרים שעליה מבוססת הסדרה עוסקים כל אחד באח אחר ממשפחת ברידג'רטון - ולפיכך גיבורי העונה הראשונה, דפני וסיימון, לא יעמדו בחזית הפעם - היה גם סביר שהשניים יחזרו בתפקיד משני. הרי הגיבור המתוכנן לעונה השנייה, האח הבכור אנתוני ברידג'רטון, היה חלק אינטגרלי בעונה הראשונה.

זה לא יהיה המקרה עם דמותו של דוכס הייסטינגס, סיימון באסט. בדיווחים התברר שפייג' חתם מלכתחילה על השתתפות בעונה אחת בלבד, והשחקן עצמו מסר בתגובה לווראייטי שחלק מהאפיל בתפקיד היה ההתחייבות קצרת המועד. אלא שתוך חודש מאז שעלתה בשלהי דצמבר 2020, הפכה "ברידג'רטון" לסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס, ואילו פייג' עצמו הפך לכוכב הגדול ביותר של הסדרה, שכמתבקש אף הוזמן לשמש כמנחה מארח ב"סאטרדיי נייט לייב" בחודש פברואר האחרון וזכה על כך לשבחים רבים.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רג'ה ז'אן פייג' כוכב הסדרה ברידג'רטון, כנס של ואניטי פייר ינואר 2020. GettyImages
אולי בעונה השלישית? רגה-ז'אן פייג'/GettyImages

כעת מדווח ההוליווד ריפורטר כי פייג' סרב להצעה שהגיעה בדיעבד - כשההצלחה הענקית של הסדרה ושלו כבר הייתה ברורה - לחזור אל העונה השנייה ככוכב אורח. הוצע לו להשתתף בשלושה-חמישה פרקים ולהרוויח על כל אחד מהם חמישים אלף דולר, אך השחקן מיאן ממספר סיבות. נכון לעכשיו הוא ממוקד בפיתוח הקריירה הקולנועית הנוסקת שלו, ולמעשה כבר מחויב לפרויקטים אחרים בזמן שהפקת העונה השנייה של "ברידג'רטון" החלה. לנוכח זה, ומאחר שהדמות שגילם כבר אינה חלק מרכזי בסדרה - וכאמור מלכתחילה לא תוכננה להופיע מעבר לעונה הראשונה - פייג' ויתר על ההצעה. פיבי דינבור, שמגלמת את דפני רעייתו, בכל זאת תופיע בעונה השנייה, בהיותה חלק בלתי נפרד ממשפחת ברידג'רטון.

שבורות ושבורי הלב יוכלו לראות את פייג' בשלל ההפקות החדשות שהוא עתיד להשתתף בהן. בקרוב יחלו באירלנד צילומים ארוכים של הסרט עתיר התקציב "מבוכים ודרקונים", המבוסס על משחק התפקידים האגדי, לצד כריס פיין. לא מזמן סיים פייג' את צילומי הסרט "האיש האפור" של האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") עבור נטפליקס, שבו הוא משחק לצד כריס אוונס, ריאן רוסלינג ואנה דה ארמס. כמו כן, תמיד ישנה האפשרות שיחזור לעונה השלישית - בהפקת הסדרה ובנטפליקס כמובן ישמחו לראות את זה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully