וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניים שניים: מצעד הדואטים של וואלה! ו-eco99fm ישודר ביום העצמאות התשפ"א

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 16:53

אתם בחרתם את הדואטים הישראלים האהובים עליכם, וכעת מגיע המצעד החגיגי, שישודר ביום העצמאות בין 13:00 ל-15:00. מירי מסיקה ואליעד יגישו יחד עם מור גלפנד, ובנוסף יתארחו רוני דלומי ורן דנקר, דניאל סלומון ודנה עדיני ונועם ורמי קלינשטיין

שלמה ארצי, שושנה דמארי, אריק איינשטיין, ריטה. סער יעקב לע"מ, אריאל בשור, נמרוד סונדרס
מי מהם יככב במצעד? עם כיוון השעון: שושנה דמארי, אריק איינשטיין, שלמה ארצי, ריטה/נמרוד סונדרס, סער יעקב לע"מ, אריאל בשור

השנה האחרונה הייתה שנה קשה ומעיקה. שנה של סגרים, מסכות, בידודים והרבה "זום". שנה שבה בעיקר נשארנו בבתים ומיעטנו להיפגש זה עם זה. לא יצאנו למסעדות, לא הלכנו לקניונים וכמובן לא הלכנו להופעות של האמנים האהובים עלינו. כעת, בדיוק שנה לאחר שהקורונה נכנסה לחיינו והפכה אותם לחלוטין, אנחנו כבר חוזרים אט-אט לשגרה המבורכת בזכות החיסונים והשמירה על הכללים.

את יום העצמאות השנה נחגוג בצורה אחרת לגמרי מזו שחגגנו בשנה שעברה. השנה נחגוג סופסוף ביחד - במסיבות, במנגלים ובמפגשים חברתיים בפארקים ובמרפסות. חשבנו איך כדאי לציין את ה"ביחד" הזה בצורה הכי טובה והחלטנו שאין יותר "ביחד" מאשר מצעד הדואטים הגדולים של ישראל.

אתם הצבעתם ובחרתם את הדואטים הישראלים האהובים עליכם, וביום חמישי הקרוב, 15 באפריל בין 13:00 ל-15:00 בוואלה! ו-eco99fm, נחשוף את הבחירות שלכם במסגרת המצעד החגיגי. מירי מסיקה ואליעד יגישו יחד עם מור גלפנד, ובנוסף יתארחו רוני דלומי ורן דנקר, דניאל סלומון ודנה עדיני ונועם ורמי קלינשטיין.

אז איזה דואט אתם הכי אוהבים? "שוב" של ג'וזי כץ ושמוליק קראוס? "לשיר איתך" של בעז שרעבי ושושנה דמארי? "שניים" של שלמה ארצי וריטה? "זה הכל בשבילך" של דני סנדרסון ומזי כהן? או אולי דווקא "היא רק רוצה לרקוד" של עומר אדם ומשה פרץ או "שקופים" של קרן פלס ורון בוחניק? בקרוב נגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully