וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואז הוא שאל 'מי זה?'": הסיפור הקורע על יצפאן ופרשן הכדורגל ב"בובה של לילה"

אמנון גולדמן

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 8:46

קפצנו לאולפן "בובה של לילה" (ערוץ הספורט, הפרק הבא ישודר בשני הבא) כדי לשאול את כוכבי התכנית למה הם הכי התגעגעו, למה הם דווקא לא התגעגעו, מה יהיה שונה בעונה הנוכחית ומי הכדורגלן הכי טוב בקאסט. כבונוס נחשפנו לסיפור מצחיק על יצפאן והפרשן משה פרימו. צפו

אלי בן דוד בתכנית היורו האינטראקטיבית של וואלה!/אולפן וואלה!

"בובה של לילה" חזרה בשבוע שעבר לעונה חדשה בערוץ הספורט, ועבור חובבי ספורט, הומור וטלוויזיה - זו לגמרי סיבה למסיבה. את התכנית מוביל גם הפעם המנחה "שוקו" (אלי בן דוד) ולצדו שלל בובות, דמויות ואורחים. את "בובה של לילה" מרכיב פאנל של סטנדאפיסטים, שחיקוייהם תפסו בשנים עברו מקום של כבוד בהווי הספורט הישראלי: אלי יצפאן, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי, ירון ברלד, אבי נוסבאום ומיקו ג'מאל.

קפצנו לאולפן שבו מצולמת התכנית (שהפרק הבא שלה ישודר ביום שני הבא - 26.4) כדי לשאול את בן דוד, מיכאלשווילי, נוסבאום, ישראלוף וג'מאל למה הם הכי התגעגעו, למה הם דווקא לא התגעגעו, מה יהיה שונה בעונה הנוכחית של "בובה" ומי הכדורגלן הכי טוב בקאסט. כבונוס נחשפנו לסיפור קורע על אלי יצפאן. צפו למעלה בווידאו המלא.

'בובה של לילה' עלתה לראשונה בערוץ הספורט בשנת 2011 והפכה בן לילה לתכנית ספורט סאטירית מדוברת במיוחד, כשהיא מלווה את האירועים החדשותיים והאטרקטיביים בספורט ומביאה זווית קומית על המתרחש בעולם הספורט, במגרשים ומחוצה להם. התכנית נחשבת לאחת ההפקות היוקרתיות והמושקעות של ערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully