וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת משינה חוזרת עם מופע מיוחד לציון 25 שנים לאלבום "להתראות נעורים, שלום אהבה"

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 12:10

להקת משינה חוזרת אל אלבום האולפן האחרון שלה לפני שהתפרקה ב-1995, ותבצע אותו בשורה של הופעות מוגבלות למשך שבוע אחד בלבד. מתי זה יקרה, איפה זה ייערך וכמה זה יעלה? כל הפרטים

משינה. ברי פרידלנדר,
שלום נעורים. משינה/ברי פרידלנדר

ב-22 במאי, אחרי השנה שהשביתה את העולם, משינה שוב עולה על הבמה. הלהקה האהובה, שהמופע האחרון שלה לפני הקורונה היה בלייב פארק ראשון לציון מול קהל של 15,000 איש, יוצאת לשבוע הופעות ייחודי, בציון מאוחר של 25 שנים לאלבום "להתראות נעורים שלום אהבה" (בפועל יום השנה היה בינואר 2020).

אלבומה השביעי של משינה, האחרון לפני שהתפרקה ב-1995, כולל חלק מהלהיטים הגדולים ביותר של הלהקה, ביניהם "להתראות נעורים שלום אהבה", "את לא כמו כולם", "תחזור תחזור" ו"בן המלך". ההופעות בחודש מאי הן הזדמנות לשמוע את משינה מבצעת בהופעה גם את השירים הגדולים האלה - אך לא רק. חברי הלהקה יבצעו את האלבום כולו, כולל שירים אהובים שכמעט לא זוכים לביצועים בלייב כמו "רכבות" ו"מילים ועוד מילים".

"זו ללא ספק היתה שנה קשוחה, שלימדה אותנו הרבה על עצמנו", מסר יובל בנאי. "זאת הייתה הזדמנות להתחבר כל אחד לעצמו, ולהגדיר מה זה משינה בשבילו. כולנו מתרגשים לעלות על הבמה ולפגוש שוב את הקהל".

שבוע הופעות "להתראות נעורים שלום אהבה" יכלול חמש הופעות, ויתקיים "משבת לשבת", כמאמר השיר: ההופעה הראשונה במוצ"ש ה-22 במאי והאחרונה במוצ"ש שאחריו. המופע יכלול וידאו-ארט ייחודי עם חומרי ארכיון נדירים של הלהקה, ויתקיים במועדון התל אביבי החדש ה-Side B (ברחוב יד חרוצים 11).

כרטיסים בעלות של 230 ש"ח ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully