וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההצלחה: הסדרה "המפקדת" תמשיך לעונה שנייה בכאן 11

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 12:01

הסדרה "המפקדת", שעלתה בכאן 11 לפני שבוע ועוררה עניין רב, תמשיך לעונה שנייה. צילומיה יחלו בתחילת 2022. יוצריה: "זו החלטה אמיצה ותקדימית ודוגמה נוספת לסטנדרטים בינלאומיים שהערוץ מאמץ ואנו מברכים על כך"

פרומו לסדרה "המפקדת"/כאן 11

הסדרה "המפקדת", שעלתה בכאן 11 לפני שבוע ועוררה עניין רב, תמשיך לעונה שנייה. צילומיה יחלו בתחילת 2022.

מפיקי הסדרה, נעמי לבארי וסער יוגב מבלאק שיפ הפקות סרטים, מסרו: "היה לנו לעונג להפיק את הסדרה וללוות אותה מצעדיה הראשונים. יחד עם יוצרי הסדרה עטרה פריש וניר ברגר אנחנו שמחים ונרגשים על החיבוק מהקהל ועל העובדה שהבית החם של כאן 11 ומחלקת הדרמה, שתמכו ודחפו למן ההתחלה, לקח החלטה אמיצה ותקדימית עם הזמנת העונה השניה. זוהי דוגמה נוספת לסטנדרטים בינלאומיים שהערוץ מאמץ ואנו מברכים על כך".

"המפקדת" היא דרמה קומית בה חבורת טירוניות ומפקדות עוברות מסע התבגרות. במרכזה עומדת נועה, שמגלמת אלונה סער בתו של ח"כ גדעון סער, קצינה מסורה יתר על המידה. בנסיבות יוצאות דופן, נועה מקבלת הזדמנות לפקד על מחזור טירוניות אבל המשימה מתבררת כקשה במיוחד, כשלפניה ניצב מחזור "גיוס מיוחד" בעייתי, סגל שלא מקבל את סמכותה, ובעיקר קושי אישי להתמודד עם אנשים שלא באמצעות תקנות וחוקי הצבא. בסדרה משתתפים גם דור הררי, מיה לנדסמן, כרמל בין, עלמה קיני, נועה אסטנג'לוב, ליר כץ, גל מלכה, מיה דגן, תימור כהן, נועם אימבר ולירז אברה.

  • עוד באותו נושא:
  • המפקדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully