וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ישראלי מרשים: "בלקספייס" של רשת 13 נמכרה לנטפליקס

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 14:45

סדרת הדרמה "בלקספייס", העוקבת אחרי חקירת אירוע ירי בבית ספר תיכון בכיכובו של גורי אלפי, נמכרה לענקית הסטרימינג העולמית. עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13: "גאה בסדרה, ביוצרים ובהצלחתה. בעיקר גאה שסדרה כה חשובה תמצא דרכה לכל הקהלים בעולם"

קטע מתוך הפרק האחרון לעונה הראשונה של "בלקספייס"/רשת 13

סדרת הדרמה "בלקספייס" של רשת 13 ודרמה טים נמכרה לנטפליקס העולמית. "בלקספייס" היא דרמת מתח העוקבת אחרי חקירת אירוע ירי בבית ספר תיכון. גורי אלפי הוא חוקר משטרה שחוזר לתיכון בו למד, כדי לגלות מי הם היורים המסתוריים שזעזעו את שלוות העיר. לפני כשלושה חודשים הודיעה רשת 13 על עונה שנייה לסדרה.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13, מסר: "מדובר בהישג ענק עבור רשת 13 ותעשיית הטלוויזיה הישראלית. אני גאה בסדרה, ביוצרים ובהצלחתה, ובעיקר גאה שסדרה כה חשובה תמצא דרכה לכל הקהלים בעולם כולו. כבר עם השקת בלקספייס בישראל התקבלו מספר רב של פניות מצד גורמים בינלאומיים".

בלקספייס גורי אלפי. אוהד רומנו,
נמכרה לנטפליקס. בלקספייס/אוהד רומנו

הסדרה זכתה לנתוני צפייה מרשימים וגם התקבלה באהדה בקרב הצופים והמבקרים. "בלקספייס" נכתבה על ידי סהר שביט וענת גפני ובוימה על ידי אופיר לובל. דרמה טים של מוש דנון וחיים שריר היא חברת ההפקה שלה. בסדרה מככבים גורי אלפי, אסי לוי, שי אביבי, רעות אלוש, מירב שירום, ליאנה עיון, יואב רוטמן, נועם כרמלי, ג'ייד סקורי, יהונתן וילוז'ני, גילי איצקוביץ', עונג אפרון, סוזנה פפיאן, אורי ביטון, ניר חסדאי, לב לוין, איל שקרצי, אביב בוכלר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully