וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון התיר לרשת 13 ורביב דרוקר לשדר את תיעוד חקירת שעיה סגל

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 12:23

השופט נועם סולברג הפך את החלטת בית המשפט המחוזי והתיר לדרוקר ורשת 13 לשדר את חקירת שעיה סגל בתיקי נתניהו. דרוקר לוואלה!: "שמחים שהעליון קבע שלא נצטרך לדמיין אילו לחצים הופעלו על סגל כדי שישקר בחקירתו ונוכל לראות במו עינינו אם היו לחצים"

שעיה סגל המקור. רשת 13, צילום מסך
סגל נחקר (מתוך 'המקור')/צילום מסך, רשת 13

החקירה תשודר: שופט בית המשפט העליון נועם סולברג הפך (ראשון) את החלטת המחוזי והתיר לתכנית "המקור" של רשת 13 לפרסם תיעוד מחקירתו במשטרה של שעיה סגל המנוח, היועץ לשעבר של נתניהו, בעניין תיק 1000. ההחלטה התקבלה לאור העובדה שאלמנתו של סגל אישרה לפרסם את תיעוד החקירה ועל רקע הודעת הפרקליטות שעדותו לא תשמש ראיה במשפט נתניהו. פרקליטיו של ראש הממשלה כמובן התנגדו.

בתגובה להחלטה אמר לוואלה! מגיש "המקור" רביב דרוקר: "בתגובת הליכוד על קטע קצרצר ששידרנו מעדות שעיה סגל ז"ל, נאמר שאפשר רק לדמיין אילו לחצים הופעלו על סגל כדי שישקר כך בחקירתו. אנחנו שמחים שבית המשפט העליון קבע שלא נצטרך לדמיין, ונוכל לראות במו עינינו אם היו לחצים והאם שיקר".

סגל היה יועץ תקשורת שעבד בין השאר עבור נתניהו. בשנת 2017, במסגרת חקירת תיקי האלפים, זומן למסור עדות ביאח"ה. בין השאר סיפר כי עבד עבור נתניהו ורעייתו ללא תמורה. בנוסף סיפר על מתנות יקרות ערך שקיבל הזוג. חודשים ספורים לאחר מתן העדות סגל הלך לעולמו.

  • עוד באותו נושא:
  • שעיה סגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully