וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי שהופעתו בוטלה בגלל הקורונה: אנדרה ריו יגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 7:40

הכנר והמנצח ההולנדי יופיע שוב בישראל עם התזמורת והמקהלה המלווים אותו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-4 וב-5 בנובמבר, שנה לאחר המועד שבו הופעתם היתה אמורה להתקיים - אך בוטלה בגלל התפרצות המגיפה. ישראל תהיה המדינה הראשונה שבה יופיע ריו עם חזרתו לבמה

אנדרה ריו מזמין את הקהל הישראלי להופעתו בארץ/יח"צ

הכנר והמנצח ההולנדי אנדרה ריו יופיע עם תזמורת ומקהלה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-4 וב-5 בנובמבר, שנה לאחר המועד שבו הופעתם היתה אמורה להתקיים באותו מקום - אך בוטלה בעקבות הקורונה. ישראל תהיה המדינה הראשונה שבה יופיע ריו עם חזרתו לבמה. על ההפקה בארץ חתום גד אורון.

"ידידי היקרים, אני ממש נרגש להגיע סוף סוף לישראל", מסר ריו. "השנה האחרונה חיזקה את התשוקה שלנו למוזיקה, את הרצון שלנו להופיע עבורכם, את הגעגוע לפגוש אתכם, לעלות שוב על הבמה ולהופיע בפניכם, לקפוץ חזרה לבמה. נכון שמגיפת הקורונה דחתה את הקונצרטים שלנו בכל העולם, אבל אנחנו לא מוותרים. ואתם בישראל זוכים להיות המדינה הראשונה שאנחנו חוזרים אליה. תודה על נאמנותכם וסבלנותכם. בבקשה הישארו בריאים. נפגש בהופעה ונחגוג יחד את חזרתנו לחיים" (צפו בפנייתו של ריו לקהל הישראלי - בסרטון מעל).

אנדרה ריו. יח"צ,
הבילבורד דרג אותו כאמן הקלאסי המרוויח ביותר בסיבובי הופעות בשנת 2018. אנדרה ריו/יח"צ

ריו בן ה-71 מנצח על תזמורת הסימפונית תוך שהוא מנגן על כינור, כשפניו פונות אל הקהל במשך ההופעה כולה. הוא מכר עשרות מיליוני עותקים מאלבומיו. מצעד מגזין הבילבורד דירג את ריו כאמן הקלאסי המרוויח ביותר בסיבובי הופעות בשנת 2018 (בה הרוויח כמעט 56 מיליון דולר במצטבר). באותה שנה גם קיים ריו ארבע הופעות בישראל.

מחירי הכרטיסים: 895-295 שקלים. ומההפקה נמסר כי כרטיסים למופעים שהיו אמורים להתקיים בשנה שעברה - כוחם יפה לתאריך החדש, באותו מקום ישיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully