וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע חדש יחגוג 50 שנה לתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 14:30

במלאת 50 שנה להקמת תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, יעלה מופע חדש לילדים ולכל המשפחה, "החגיגה שלנו", במשך חודש ב-50 יישובים בארץ. במופע ישתתפו דון לני גבאי, תומר אופנר, גל מלכה ואור משיח, וצביה הוברמן כתבה וביימה

המופע "החגיגה שלנו" של תיאטרון אורנה פורת. יוסי צבקר,
המופע "החגיגה שלנו" של תיאטרון אורנה פורת/יוסי צבקר

במלאת 50 שנה להקמת תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, יעלה מופע חדש לילדים ולכל המשפחה, "החגיגה שלנו" שמו, החל מיום ראשון (2 במאי) ובמשך חודש ב-50 יישובים ברחבי הארץ. במופע, שהופק לרגל האירוע, ישתתפו דון לני גבאי, תומר אופנר, גל מלכה ואור משיח. חתומים עליו גם צביה הוברמן ככותבת ובמאית, וטל בלכרוביץ' כמנהל ומעבד מוזיקלי.

המופע מגולל את סיפורה של ליבי, שמגיעה עם אמא שלה לצפות בהצגה של תיאטרון אורנה פורת לרגל שנת היובל שלו. ליבי לא מתעניינת בהצגה ומעדיפה לשחק בטלפון שלה. בזמן שהאם הולכת לקנות לה משקה, פוגשת ליבי ליצן חצר שגורש מהארמון והם יוצאים ביחד למסע בו הם פוגשים דמויות, שירים וסיפורים מתוך הצגות התיאטרון.

התיאטרון, המנוהל על ידי דוד קיגלר ומנהלת אמנותית יפעת ית"ח רון, פרסם היום את רפרטואר ההצגות שלו לשנת היובל. בנוסף למופע "החגיגה שלנו" יעלו בו, ככל שיאפשרו מגבלות הקורונה: "אלי" - מחזה מקורי חדש העוסק בסיפורו של המרגל אלי כהן. על הכתיבה דפנה אנגל, ועל הבימוי עמית אפשטיין; "פיטר פן" - עיבוד במתי חדש לסיפורו של ג'יימס מתיו ברי. על המחזה חתומים שירילי דשא ורועי שגב, ועל הבימוי גלעד קמחי; "טביעת האצבע של אייל" - עיבוד במתי לספרו החדש של נועם חורב, שיכתוב גם את מילות השירים. בימוי: עידן עמית; "היפה והחיה" - עיבוד חדש לקלאסיקה' מופע תיאטרון-מחול בשילוב וידאו-ארט בשיתוף להקת המחול "פרסקו". מחזה ובימוי: רענן פררה ומשה בן שושן, כוריאוגרפיה: יורם כרמי; וכן "אגדות שלמה" - הצגת אנסמבל עם שירים ובובות. מחזה ובימוי: צביה הוברמן. במקביל, ימשיך התיאטרון לקיים את ההצגות שיצר לפני הקורונה.

פרטים נוספים - כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully