וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב קורין גדעון חושפת את הצביעות שלה ושוב אנחנו נופלים בפח שלה

נעם גולדברג יונגמן

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 13:18

לפני שנה תקפה מגישת הטלוויזיה את מחאת המכנסונים בטענה שזה "לא מכבד" והוסיפה כי היא לא התלבשה כך מעולם כי כך חונכה. אתמול היא כבר צולמה לקמפיין הלבשה תחתונה, כי כנראה שהדעה שלה כלפי הנושא משתנה רק שמשלמים לה

קורין גדעון מצטלמת אחרי לידת בתה/שי ארבל כהן

אחח, יום שלישי. עוד יום שבו נתניהו מנסה להקים ממשלה, עוד יום שבו קורין גדעון מפרסמת דעה לא פופולרית וחוטפת על הראש. ימים רגילים כאלה. אבל האמת, הסיפור הזה לא היה צריך לעורר כל כך הרבה הדים לכאורה. קחו אישה מפורסמת, חצי מנחה חצי משפיענית רשת, תוסיפו לזה קמפיין הלבשה תחתונה, תגובות זועמות מבומרים ברשת ופוסט זועם שלה עם מיטב העקיצות, תוסיפו לזה שהיא אחרי לידה, והנה לנו אייטם רכילותי נחמד לסגור איתו את היום. אבל בסיפור הלכאורה זעום הזה של קורין גדעון זועמת על הגולשים שזועמים עליה שהצטלמה בחזיה (והיא עוד נשואה לחרדי רחמנא ליצלן!) מסתתרת אמת מטרידה על הצביעות של גדעון, ועלינו, שכל פעם נופלים בפח שלה.

לפני שנה עלתה לכותרות עוד מחאת מכנסונים. תלמידות בתיכון מחו על היחס המפלה שזכו לו, כשלהן לא הותר להיכנס לבית הספר במכנסיים מעל הברך בעוד שלבנים כן. בחדשות ראיינו את הבנות, את המנהלות, ואפילו הכינו כתבה בה הושיבו תלמידות תיכון ומורות לשיח משותף בנושא. היו כמובן לא מעט סלבס שרכבו על הגל ותמכו במאבק של התיכוניסטיות, אבל לא לכולן זה בא טוב בעין. יקירתנו קורין גדעון העלתה תמונה שלה מימי בית הספר היסודי וכתבה: "היי זאת שוב אני עם דעה לא פופולרית. גדלתי בבית אולטרה חילוני ובחיים שלי לא לבשתי לבית ספר מכנסונים. גם לא מחשופים".

בהתחשב בכמות המצביעים למפלגות דתיות וחרדיות בישראל, לא הייתי קוראת לדעה הזו "לא פופולרית", אבל ניחא. קורין לא חסכה את הביקורת שלה והמשיכה: "לא לבשנו ככה, לא כי זה עלול לגרות גברים, לא כי אני עלולה להיות מוטרדת מינית, פשוט כי זה לא מכבד. לא מכבד אותי. ככה חינכו אותי, הוריי הליברלים".

קורין גדעון לטריומף. שי ארבל כהן,
קורין גדעון לטריומף/שי ארבל כהן

קאט ל-2021. קורין גדעון מתאוששת מפרשת החלון בבית החולים איכילוב, עסוקה בחופשת לידה מתועדת היטב בסטורי, ומקבלת הצעה לקמפיין נוצץ להלבשה תחתונה.

אני מאמינה שלא היה לה קל לקבל החלטה להתערטל מול המצלמה, ועוד אחרי לידה עם כל מה שכרוך בכך. אני חושבת שהיה לה ממש ממש קל להחליט. ככה זה כשמשלמים לך. אתם מבינים? כשאפשר לגרוף לייקים ותמיכה ברשת באמצעות פוסט פוריטני ומחנך - זה סבבה לגמרי. לחשוף ברכיים בגיל 16? פחות. אבל להצטלם בחזיה ותחתונים לקמפיין הלבשה תחתונה? ובכן, כל עוד את מקבלת על זה כסף, צוות צילום וכתבות בכל מדורי הבידור והרכילות - את בסדר גמור. כל עוד את מצליחה לנתב את הסיפור לנרטיב בו את מותקפת, האישה הנאורה שבחרה להצטלם איך שהיא רוצה בלי להתחשב במשפחה החרדית של בעלה כי מה זה עניינם - את בסדר גמור. אגב, אני באמת חושבת שקורין בסדר גמור, אבל איפה היא הייתה במחאת המכנסונים?

עוד בוואלה!

קורין גדעון תהפוך בקרוב לדוגמנית לנז'רי בינלאומית

לכתבה המלאה
קורין גדעון לטריומף. שי ארבל כהן,
עד לא מזמן הביעה את אותן עמדות. קורין גדעון/שי ארבל כהן

קורין גדעון לא ביקרה את מחאת המכנסונים בכך שיש לכבד קוד של בית ספר, היא עשתה לה סוג של דמוניזציה, כאילו הדרישה של התיכוניסטיות היא להתפשט לבית הספר - כשהן בעצם רק רצו שוויון. רעיון לא כזה הזוי בעולם הפרוגרסיבי בו אנחנו חיים. היא דיברה על "כבוד" ומה ש"מכבד אותן" - אבל למה נשים צריכות לכבד את המרחב, כשהמרחב לא מכבד אותן? לנתב את זה לכך שהיא זו שנפגעת מהדעות החשוכות ברשת זה ציני. הרי עד לא מזמן היא הביעה בדיוק את אותן עמדות. "תכבדי את חמותך:, "תכבדי את הקהל שלך", אמרו הטוקבקיסטים, שהכתירו אותה לפני שנה לאבירת השמרנות.

אתם מבינים? מה זה בכלל "דעה" אם לא רעיון מגובש שאת מוכנה לפרסם תמורת תשלום הוגן. קורין גדעון ממשיכה לכתוב פוסטים "חתרניים" ו"לא פופולריים", רק שהם, כמו שאומרים הפוליטיקאים שלנו "אמת שהייתה נכונה לשעתה". רק אם אפשר, פעם הבאה, לא על חשבון המאבק הפמיניסטי - לו את בזה כשאת רוצה, ואז משתמשת בו כשתוקפים אותך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully