וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקר חוזר להופיע, "העטלף" מגיע לאופרה הישראלית: 5 המלצות לאן לצאת השבוע

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 9:09

המוזיקאי יהודה פוליקר יופיע בפארק הירקון, המוזיאונים ברחבי הארץ ייפתחו לרגל יום המוזיאונים הבינלאומי ו"העטלף" מגיע לאופרה הישראלית: כמה המלצות לאן לצאת השבוע

פוליקר - ריאיון/צילום: דייב שחר, עריכה: נועה לוי

פוליקר חוזר להופיע

זה הוא הזמן, זה היום, זה הרגע שבו יהודה פוליקר חוזר להופיע אחרי קיפאון הקורונה הארוך. המוזיקאי הענק ישבור את צום המופעים במופע מיוחד שיקיים בפארק הירקון ובו ישיר את כל להיטיו.

מתי? 1 במאי, 21:00

איפה? זאפה אמפי פארק הירקון

העטלף באופרה הישראלית

"העטלף" של יוהאן שטראוס הבן נחשבת לאופרטה הפופולרית ביותר, כזו שמשלבת ואלסים, פולקות ומחולות וינאים אהובים. אחרי שנה שבה לא הועלתה הפקת אופרה, תשוב האופרה הישראלית לפעילותה בהפקה קונצרטית מבוימת של "העטלף" בניצוחו של מאסטרו דן אטינגר, מנהלה המוזיקלי של האופרה הישראלית, ובבימויו של עידו ריקלין.

מתי? 30 באפריל, 4,5,7,9 במאי

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') תל-אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פליני בצבע

סינמטק ירושלים בשיתוף עם המכון האיטלקי בתל אביב יציין 100 שנה להולדתו של פרדריקו פליני, מיוצרי הקולנוע המוערכים והמשפיעים ביותר בכל הזמנים והתסריטאי והבמאי החשוב ביותר בהיסטוריה של הקולנוע האיטלקי. בתוכנית מיוחדת יוקרנו 12 מסרטיו - כל סרטיו שצולמו בצבע, החל מ"ג'ולייטה של הרוחות" (1965) ועד "קולו של הירח" (1990). כל הסרטים יוצגו בעותקים מחודשים דיגיטלית המוצגים לראשונה בישראל על המסך הגדול.

מתי? החל מ-3 במאי 2021 ולאורך החודש

איפה? סינמטק ירושלים

יום המוזיאונים הבינלאומי

לאחר שיום המוזיאונים 2020 התקיים בצורה מקוונת בלבד בגלל הקורונה, איגוד המוזיאונים יחגוג השנה את יום המוזיאונים הבינלאומי כפי שתמיד חגגנו. במסגרת יום המוזיאונים תתאפשר כניסה חינם לכל המשפחה לעשרות מוזיאונים ברחבי הארץ, ביניהם מוזיאון חיפה, מדעטק, מוזיאון ארצות המקרא ירושלים, מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, בית עגנון בירושלים, ועוד. במסגרת יום זה יתקיימו במוזיאונים השונים מגוון פעילויות ייחודיות בהשראת הנושא השנתי הנבחר (השנה: "תיקון ובריאה מחדש"). כמו כן, יתקיימו סיורים מיוחדים והדרכות, מפגשי שיח, חשיפה לתערוכות חדשות ולמיצגים מיוחדים, פעילויות לילדים, סדנאות יצירה ועוד.

מתי? 29 באפריל (וחלק גם ב-30 באפריל)

איפה? רחבי הארץ

מדעטק בחיפה. מושון תמיר,
מדעטק/מושון תמיר

מראות

החל מהיום ולאורך החודש הקרוב תוצג "מראות", תערוכתה החדשה של האמנית ליזי ליבר. בתערוכה מוצג מערך כדורים שהוא פרי-תוצר של עבודת חקר ממושכת שבחנה שילוב חומרי גלם "ראשוניים" המתלכדים או מתנגשים ביחס לחומר הטבעי לרבות ברזל, זכוכית וכו'.

מתי? מהיום ולאורך החודש הקרוב

איפה? גלריה פריסקופ לעיצוב עכשווי וניאוקראפט, בן יהודה 176 תל-אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully