וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התלבטות ארוכה: יהורם גאון החליט שלא להתמודד לנשיאות

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 17:14

פרסום ראשון: הזמר, השחקן וחתן פרס ישראל החליט לא להתמודד על תפקיד נשיא המדינה, לאחר ששקל זאת ברצינות. גורם יודע דבר אומר לוואלה! תרבות כי הסיבה לכך היא "הזעזועים ואי היציבות במערכת הפוליטית", וההערכה שוויתר לאור סיכוייו הנמוכים להיבחר. גאון סרב להגיב

יהורם גאון מתראיין באולפן וואלה! NEWS. ניב אהרונסון
לא יהיה כבוד הנשיא. יהורם גאון/ניב אהרונסון

פרסום ראשון: הזמר, השחקן וחתן פרס ישראל יהורם גאון החליט לא להתמודד על תפקיד הנשיא ה-11 של מדינת ישראל - כך אמר לוואלה! גורם יודע דבר. הגורם הוסיף כי גאון בן ה-81 אמנם שקל ברצינות את האפשרות הזאת אבל החליט בסופו של דבר לוותר עליה. לדבריו, הסיבה לכך היא "הזעזועים ואי היציבות במערכת הפוליטית", אולם ניתן להעריך כי גאון ויתר כי ראה שסיכוייו להיבחר לתפקיד נמוכים. יהורם גאון סרב להגיב.

הבחירות לנשיאות המדינה אמורות להיערך עד ל-9 ביוני. הנשיא ראובן (רובי) ריבלין יסיים את כהונתו ב-9 ביולי, ובחירת נשיא המדינה צריכה להיערך, על פי חוק, בין 90 ימים ל-30 ימים לפני תום הכהונה. גאון כבר נכח בזירה הציבורית והפוליטית בעבר, כשכיהן שתי קדנציות כחבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק התרבות. גאון גם נחשב כמקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הביע תמיכה פעמים רבות.

יהורם גאון. ניב אהרונסון
יהורם גאון/ניב אהרונסון

בדצמבר האחרון פורסם בתוכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב' כי גאון נתן את הסכמתו לקמפיין רשת, שנועד לאסוף חתימות של חברי כנסת על מנת להציג את מועמדותו לתפקיד נשיא המדינה. גורם יודע דבר אישר לוואלה! תרבות שגאון שקל להתמודד - אך כאמור בסופו של דבר לא נכנס למירוץ. לעומת זאת, מי שהכריזו שיתמודדו במירוץ לתפקיד האזרח מספר 1 הם השר לשעבר שמעון שטרית, חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק ויו"ר מפלגת העבודה לשעבר עמיר פרץ. גם שמו של יו"ר הסוכנות יצחק הרצוג עלה כמועמד אפשרי, אך הוא טרם הודיע על כך רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully