וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי אייליש: הותקפתי מינית כשהייתי צעירה

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 18:39

כוכבת הפופ בת ה-19 לא חשפה פרטים נוספים, אך בריאיון שער למהדורה הבריטית של מגזין ווג ציינה כי התוקף לא היה איש תעשיית המוזיקה. "אני לא מכירה אף נערה או אישה אחת שלא עברו אירוע מוזר, או אירוע חמור באמת. וגם גברים - בנים צעירים מנוצלים בקביעות", אמרה

כוכבת הפופ בילי אייליש סיפרה בריאיון למהדורה הבריטית של ווג שהתפרסם אתמול (ראשון) כי הותקפה מינית כשהייתה קטינה. היא לא הוסיפה פרטים על כך, אך הסבירה כי התוקף לא היה בתעשיית המוזיקה.

אייליש אמרה כי אינה מכירה "אף נערה או אישה אחת שלא עברו אירוע מוזר, או אירוע חמור באמת", כלשונה. "וגם גברים - בנים צעירים מנוצלים בקביעות", הוסיפה.

הזמרת בת ה-19, שהצטלמה לשער המגזין לרגל סינגל חדש שהוציאה בשם "Your Power", אמרה בריאיון כי דימוי הגוף שלה היה סיבה מרכזית לדיכאונות כשהייתה צעירה יותר, ומחתה על המוסר הכפול ביחס ללבושן של נשים. "אל תחליטו שאני לא מודל לחיקוי כי אני לא מדליקה אתכם", אמרה אייליש, פתאום את צבועה אם את רוצה להראות את העור שלך, ואת 'קלה' ואת זונה. אם זה מה שאני, אז אני גאה בזה... בואו נהפוך את זה ונהיה מועצמות על ידי הדבר הזה. להראות את הגוף שלך ולהראות את העור - או לא - לא צריך לגרוע ממך כבוד בכלל".

אייליש זכתה להצלחה עצומה עם אלבום הבכורה שלה, When We All Fall Asleep, Where Do We Go? שיצא לפני שנתיים וזכה בשלושה פרסי גראמי, בהם אלבום השנה. אלבומה השני עתיד לצאת בחודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully