וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים הפריעו לריקלין בשידור בערוץ 20 - שניים נעצרו

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 21:24

פעילי שמאל הפגינו בכיכר הבימה שבתל אביב ליד שידור ערוץ 20 במקום. במהלך התכנית "ריקלין ושות", פרצו לשידור כמה מהם, צעקו במגפונים והפריעו לשידור - והמשטרה עצרה שניים מהפעילים. ערוץ 20: "נבחן תביעות אישיות נגד המעורבים". הפעיל סדי בן שטרית: זכותנו להפגין פה

מעצר בזמן הפרעה לשידור ערוץ 20 - לתכניתו של שמעון ריקלין/ספיר לוי

ההפגנה - והמעצר: פעילי שמאל הפגינו בכיכר הבימה שבתל אביב והפריעו לשידור ערוץ 20 במקום. במהלך תכניתו של שמעון ריקלין "ריקלין ושות", פרצו לשידור כמה מפגינים, ביניהם אחד ממפגיני בלפור הוותיקים סדי בן שטרית. הפעילים צעקו במגפונים והפריעו לשידור של ריקלין ואורחיו. המשטרה הגיעה למקום ועצרה שני פעילים. לאחר מכן פרסה מחסומים בכיכר, מסביב לעמדת השידור.

סדי בן שטרית אמר לוואלה!: "האנשים האלה מערוץ 20 עשו פה התנחלות. הם חושבים שזה שלהם. החלטנו שאם הם עושים פה התנחלות אז גם לנו מותר. זכותנו להפגין פה".

מערוץ 20 נמסר בתגובה: "המחאה האלימה וההתנגדות לשידורי ערוץ 20 מוכיחים את ההשפעה המשמעותית שלו על סדר היום הלאומי. נסיונות להשתיק קולות ועמדות באמצעות אלימות ייענו בחומרה וכבר נעשתה פנייה למשטרה ונבחנות תביעות אישיות כנגד המעורבים".

צפו בשידור ערוץ 20 שהופרע על ידי מפגינים

גם בארגון העיתונאים גינו את המפגינים. "אף מגיש או כתב לא צריך לעבור את מה שעובר הצוות של ערוץ 20 בימים האחרונים עם הפרעות מכוונות ובלתי פוסקות לשידור. אנו קוראים לציבור לאפשר לצוותי השידור לעשות את עבודתם ולשדר ולא לנסות להשתיק בכוח את השידורים", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully