וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי ריבו, זהבה בן ומופע מחווה לגשש: 5 המלצות לאן כדאי לצאת השבוע

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 10:30

אמפי פארק באר שבע נפתח להופעות והשבוע יופיעו שם ישי ריבו, זהבה בן, חנן בן ארי ונתן גושן; במועדון "שבלול" יתקיים מופע שיעסוק במלחיני הג'אז הגדולים; האופרה תארח את תזמורת המהפכה עם מופע מחווה לגשש החיוור - ועוד המלצות לאן כדאי לצאת השבוע

קונצ'רטו לגשש ותזמורת

שנה עברה מאז הצלחת המופע "התרנגולים - הרמיקס", ועכשיו האופרה הישראלית תחזור ותארח את תזמורת המהפכה עם מופע חדש: "קונצ'רטו לגשש ותזמורת" - מופע המחזיר אל הבמה את שלישיית הגשש החיוור. המופע - שנוצר על ידי מנהליה האמנותיים של תזמורת המהפכה רועי אופנהיים וזהר שרון ביחד עם המנהל המוזיקלי אמיר לקנר - מציע פרשנות ייחודית ונקודת מבט מוזיקלית חדשה על פועלם האמנותי של הגשש החיוור, באמצעות פסיפס של יצירות ועיבודים תזמורתיים מקוריים, השוזרים בתוכם דגימות וידאו וסאונד מתוך מערכונים ושירים של הגשש.

מתי? 6 במאי ו-8 במאי

איפה? האופרה הישראלית בתל אביב (6 במאי) ואודיטוריום חיפה (8 במאי)

מוסיקה ודעת בשבלול

החל מיום רביעי ומדי חודש תיפתח סדרת מופעים חדשה במועדון שבלול שבתל אביב שתעסוק במלחיני הג'אז הגדולים. לאורך חמישה מפגשים ינגנו חברי הרכב הג'אז Ensemble DESI וישירו את המוזיקה האלמותית של דיוק אלינגטון, הרולד ארלן, אנטוניו קרלוס זו'בים, קול פורטר וג'ורג' גרשווין. בין היצירות יספר פרופ' יהודה סומר כהן, דיקן המוזיקה בקריה האקדמית אונו ומחבר הספר "דיוק אלינגטון מוזיקאי בשליחות בני עמו", על המלחינים ועל התקופה שבה פעלו. המפגש הראשון שיתקיים בשבוע הבא יעסוק באלינגטון.

מתי? 12 במאי, 20:30

איפה? מועדון שבלול, קרליבך 23 תל אביב

יהורם גאון - ירושלים שלי

חתן פרס ישראל יהורם גאון יקיים ביום ראשון הקרוב את הופעתו "אני ירושלמי", שהיא הופעה מיוחדת המוקדשת לשירי ירושלים לרגל יום ירושלים. הגם שהוא כבר שנים אינו מתגורר בבירת ישראל, גאון תמיד יהיה סמל ירושלמי מובהק.

מתי? 9 במאי, 21:00

איפה? היכל התרבות פתח תקווה

הופעות באמפי באר שבע

אחרי היעדרות ארוכה בת יותר משנה, אמפי פארק באר שבע נפתח סופסוף עם כמה הופעות שוות במיוחד. הערב יופיע שם ישי ריבו, במוצאי שבת תופיע זהבה בן ואף תארח את רביב כנר, ביום שלישי יופיע נתן גושן ולמחרת היום יופיע חנן בן ארי. בחמישי הבא - עדן חסון. אז יאללה, סעו דרומה.

מתי? 6,8,11,12,13.5

איפה? אמפי באר שבע

ABOUT THE MIRROR AND ITS PIECES

התערוכה השלישית בחלל של Room 25 היא מיצב האזנה משותף של זואי פולנסקי ושל נעמה בר-אור המורכב משני חלקים - צליל ואור - שנוצרו במיוחד לחלל הממוקם על הגג של הרצל 16 שבתל אביב. Room 25 היא גלריה מבוססת סאונד שנולדה על ידי חגית אמה ורנר (שאף אוצרת את התערוכה) בהמשך להתעוררות של התחום באמנות הבינלאומית. באירוע הפתיחה לתערוכה תתקיים הופעת אמביאנט מיוחדת של יחזקאל רז וזואי פולנסקי. הכניסה לגלריה מומלצת לאדם אחד או שניים בו זמנית, כך שמדובר בפלטפורמה אינטימית לתצוגה ולהאזנה ליצירות מהז'אנר. הגלריה נמצאת על הגג של הרצל 16 ופתוחה 24/7.

מתי? אירוע הפתיחה יתקיים ב-8 במאי בשעה 18:00

איפה? על הגג של הרצל 16, תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • זהבה בן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully