וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס ביטלה את הסדרה "החבורה מרחוב בייקר" אחרי עונה אחת

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 10:04

"החבורה מרחוב בייקר" בוטלה על אף שכבשה את המקום הראשון בדירוג הרייטינג של נילסן, המפרסם מדי שבוע את המדד של שירותי הסטרימינג. הסדרה עלתה בחודש מרץ האחרון ואף הצליחה להיכנס לרשימת הכותרים הפופולריים בישראל

טריילר לסדרה "החבורה מרחוב בייקר"/נטפליקס

הסדרה "החבורה מרחוב בייקר" ("The Irregulars") בוטלה על ידי נטפליקס, כחודש וחצי אחרי שעלתה. עלילת הסדרה, המבוססת על כתבי ארתור קונאן דויל, התרחשה בלונדון של המאה ה-19, וגוללה את סיפורם של נערי הרחוב שמסייעים לד"ר ווטסון ולשותפו האניגמטי שרלוק הולמס בחקירות שלהם. בנטפליקס כמו בנטפליקס, הסיפור קיבל טוויסט של פנטזיה - הפשעים שחקרו היו על-טבעיים.

חברת נילסן האמריקנית מפרסמת מדי שבוע את דירוג עשרת הכותרים הנצפים בשירותי הסטרימינג השונים בארצות הברית, על סמך הדקות הנצרכות מכל אחד מהם. בשיטה הזאת לסדרה - במיוחד כזו עם עונות רבות - יש אפשרות גדולה יותר להיכנס למצעד מאשר לסרט, מאחר שמלכתחילה היא כוללת דקות רבות יותר. כך ניתן למצוא במצעד דרך קבע סדרות ספרייה אהובות כמו "האנטומיה של גריי" ו-"NCIS".


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

החבורה מרחוב בייקר (The Irregulars). נטפליקס/מאט סקווייר,
נזרקו לרחוב. "החבורה מרחוב בייקר"/נטפליקס/מאט סקווייר

למרות זאת, המדד מציף גם את ההצלחות החדשות של שירותי הסטרימינג, או לפחות לכאורה. בדירוג התכנים של השבוע שבין ה-29 במרץ ל-4 באפריל, "החבורה מרחוב בייקר" עקפה אפילו את הפרק השבועי של "הפלקון וחייל החורף", סדרת הלהיט של מארוול בדיסני פלוס, מה שסימן את היצירה החדשה של נטפליקס כלהיט בארצות הברית. אלא שזה לא בדיוק כך. דיסני שיחררה פרק מדי בשבוע של "הפלקון וחייל החורף", כך שכמובן מספר הדקות החדשות שהמעריצים צפו בהם, מלכתחילה קטן יותר ביחס לסדרה בת שמונה פרקים כמו "החבורה מרחוב בייקר".

הביטול של נטפליקס ממחיש עד כמה המדד של נילסן לא בהכרח מבטיח את השגשוג של סדרה. למעשה, נטפליקס ויתר שירותי הסטרימינג לא מאשרים את נכונות ואמינות המדידות של נילסן. החברות מקפידות לשמור על הקלפים קרוב לחזה, ואפילו לא חושפות נתונים מפורטים בפני היוצרים העובדים עימן.

"החבורה מרחוב בייקר" ללא ספק נדגמה על ידי רבים - זו גם הסיבה לכך שנכנסה לרשימת עשרת הכותרים הפופולריים בנטפליקס עצמה בארצות הברית, ישראל ומקומות נוספים בעולם, מצעד שדוגם צפייה בשתי דקות מכל תוכן. אלא שלמרות הנראות החיובית, אחוזים גבוהים מהצופים הרבים שדגמו את הסדרה, פרשו ממנה לפני שהסתיימה העונה, ואולי אפילו באמצע פרק - גזר דין מוות במונחים של נטפליקס. קרוב לוודאי שהביטול המהיר-יחסית מוכיח שזה המקרה הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully