וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהיא טסה לאירוויזיון: עדן אלנה בביצוע אקוסטי לשיר שלה Set Me Free

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 12:19

רגע לפני שהיא ממריאה לרוטרדם כדי להשתתף באירוויזיון, הופיעה עדן אלנה בדי סיטי ושם ביצעה בבכורה עולמית גרסאות אקוסטיות לשיר Set Me Free עימו תתחרה באירוויזיון, וכן לשיר Arcade של דאנקן לורנס. צפו

בסוף השבוע הקרוב תעלה עדן אלנה ביחד עם שאר חברי המשלחת הישראלית על מטוס - ותמריא לרוטרדם, שם היא תתחרה באירוויזיון. בימים האחרונים עדן עובדת מסביב לשעון ומבלה מדי יום בחזרות גנרליות על הנאמבר הבימתי לאירוויזיון.

רגע לפני שהיא טסה, הגיעה עדן אלנה אל "די סיטי" - מתחם העיצוב החדש ליד ירושלים, המקום שבו צילמה את הקליפ לשיר האירוויזיון שלה Set Me Free - למופע ייחודי בו ביצעה גרסאות אקוסטיות לשיר האירוויזיון וכן לשיר Arcade של דאנקן לורנס שזכה באירוויזיון 2019 שנערך בישראל. בנוסף היא ביצעה גירסה משלה לשיר Fuego של אלני פוריירה ו-Listen של ביונסה.

החזרה הראשונה של ישראל על בימת האירוויזיון תתקיים ביום ראשון 9 במאי בשעה 14:40 (שעון ישראל) ובמועד זה גם ייחשפו בפני העיתונאים וקהל חובבי האירוויזיון הבימוי וההעמדה של הנאמבר הישראלי. עדן אלנה מסרה: "אני שמחה ונרגשת שהגיע הרגע וזה סוף סוף קורה. עם הביטול של האירוויזיון בשנה שעברה וכל התלאות שבדרך היו רגעים שבהם חשבתי שגם השנה התחרות תתבטל וזה מרגיש נהדר שאני אוכל לעלות על הבמה הגדולה ברוטרדם ולייצג את ישראל בצורה הכי טובה שאפשר".

Set Me Free בגירסה אקוסטית

Arcade -

Listen -

Fuego -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully