וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קרה שנטע ברזילי, שופטת "אקס פקטור", מפרסמת את התוכנית המתחרה "הכוכב הבא"?

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 12:46

בפרומו "הכוכב הבא" של קשת מופיעה במפתיע זוכת התוכנית נטע ברזילי, למרות שתשמש כשופטת "אקס פקטור" המתחרה ברשת. מבדיקה של וואלה תרבות מתברר איך קרה שרשת אישרה לנטע להופיע בפרומו של המתחרה

פרומו לתכנית "הכוכב הבא" בקשת 12 שבו נראים נינט טייב, נטע ברזילי, רביב כנר, אלה לי להב ומרגי/קשת 12

צופים רבים הופתעו מהפרומו החדש והיצירתי של "הכוכב הבא". תחרות הזמרה של קשת תשוב במהלך החודש (מאי) בעונה חדשה, לאחר שנפרדה מהענקת הפרס לזוכה של ייצוג ישראל באירוויזיון אך התחמשה בתוספת של נינט טייב כשופטת. בפרומו (צפו מעל) נראית טייב בגמר העונה הראשונה של תוכנית האם, "כוכב נולד" שבה זכתה, בביצוע הבלתי נשכח של "ים של דמעות", אלא שהפעם הושתלו לצדה זמרים וזמרות שיצאו מהתוכנית בשנים הבאות בגלגולה כ"הכוכב הבא" - נטע ברזילי, רביב כנר, אלה לי להב ומרגי, ומופיעים כמו היו שם לצדה בניצנים. המסר של הפרומו ברור: "הכוכב הבא" הוא בית גידול לדור הבא של הכוכבים.

הפתעת הצופים נבעה מכך שמשתתפת בפרומו נטע ברזילי, שזכתה באירוויזיון 2018 לאחר שזכתה בעונה החמישית של "הכוכב הבא". ברזילי לוהקה כשופטת בתוכנית המתחרה "אקס פקטור" של רשת, אליה עבר הפרס לזוכה של ייצוג ישראל באירוויזיון, ובה תשפוט לצד סיימון קאוול, אביב גפן ומרגלית צנעני. עלתה התהייה: איך יכול להיות שכוכבת ריאליטי מוזיקלי של רשת, תפרסם ריאליטי מוזיקלי שהוא מתחרה ישיר של קשת?

נינט טייב, נטע ברזילי. אביב חופי
נטע ברזילי ונינט/אביב חופי

על פי גורמים בתעשייה, רשת אישרה לברזילי להשתתף בפרומו ל"הכוכב הבא", שצפוי להיות משודר בחודש מאי בלבד, בגלל שהתוכניות לא משודרות באותו זמן (בניגוד ל"משחקי השף" של רשת ו"מאסטר שף" של קשת, שמשודרות ראש בראש). "הכוכב הבא" תעלה במהלך החודש ותשודר בחודשים הקרובים, ואילו "אקס פקטור" תעלה רק אחרי החגים.

נקודה מעניינת נוספת: טמירה ירדני, מפיקת "הכוכב הבא", היא גם המנהלת של ברזילי. כך שבתעשייה לפחות היה מי שהופתע עוד קודם, כשנודע שירדני אישרה לברזילי לשמש כשופטת ב"אקס פקטור" שמתחרה בתוכנית שהיא מפיקה. על פי הגורמים בתעשייה, ירדני כסוכנת לא יכלה להגביל את רצונותיה של ברזילי לשבת בשולחן השיפוט לצד סיימון קאוול, גם אם לירדני כמפיקה יכלו להיות אינטרסים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully