וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שהקיבוץ מת? הסדרה "קיבוצניקים" של הוט זוכה לעיבוד אמריקני

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 17:43

התסריטאית והמפיקה האמריקאית הילארי ויסמן גרהם ("ריחוק חברתי", "כתום זה השחור החדש") תכתוב את הגרסה האמריקאית לסדרת הלהיט של הוט, "קיבוצניקים". בימים אלה מפיקותיה מחפשות גוף שידור שיעניק לה בית

טריילר הסדרה "קיבוצניקים"/טריילר הסדרה "קיבוצניקים", באדיבות HOT

סדרת הלהיט של הוט, "קיבוצניקים", זוכה לעיבוד אמריקני בניצוחה של הילארי וויסמן גרהם, שעומדת מאחורי סדרת הזום "ריחוק חברתי" של נטפליקס, ונמנתה על כותבי סדרות כמו "כתום זה השחור החדש", "ילדותי" ("Kidding") ו"בונז". את הסדרה, שבלעז תיקרא "Idyllwild", תפיק החברה האמריקאית Untitled Entertainment בשיתוף עם הוט, Sumayoko ו-ADD. מנהלת המחלקה הבינלאומית של ADD הדס מוזס, ביחד עם ג'ניפר לווין וסטפני סיימון מ-Untitled Entertainment, מחפשות בימים אלה רשת שידור אמריקאית שתעניק בית לפרויקט.

הסדרה קיבוצניקים. אוהד רומנו,
כזה רק באנגלית. "קיבוצניקים"/אוהד רומנו

"קיבוצניקים", שנוצרה על-ידי אבנר שפע, יונה רוזנקיר, אורי ויסברוד ואמיתי אשכנזי, היא דרמה משפחתית קומית יומית על קבוצת חברים שמתאחדים אל מול התפרקותו של הקיבוץ בו גדלו. הקיבוץ כמסגרת דרמטית עלילתית מאפשר בחינה של מערכות היחסים בין בני אדם מכיוון חדש, מה שבחידוש יהפוך לקומונה מסוג אחר. בגרסת המקור כיכבו בין היתר רועי ניק ("נורמלי"), יעל אלקנה ("הטבח") ודינה סנדרסון ("אורי ואלה", שבעצמה עלתה לאחרונה ב-HBO מקס).

הוט כבר מכרה מספר סדרות מקור לעיבודים אמריקנים. "בטיפול" היא החלוצית שבהן - היא שודרה בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים ב-HBO, וממש החודש חוזרת שם עם עונה רביעית בגלגול מחודש (שישודר גם בהוט, יס וסלקום טיוי). נוסף לכך עלתה ב-HBO הגרסה האמריקנית "אופוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully