וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בגעגוע תמידי לארץ, ומשלמת מחיר נורא גדול": גל גדות בריאיון לוואלה! תרבות

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 22:36

לקראת עליית "וונדר וומן 1984" בישראל, גל גדות גילתה לוואלה! תרבות איך עמדה לוותר על קריירת המשחק, ודיברה על הגעגועים לישראל, על המצב הפוליטי ועל הביקורות הקטלניות. הריאיון המלא - במוצ"ש

גל גדות. ג'ייסון בל,
"תסתכלי רק על השביל שלך". גל גדות/ג'ייסון בל

זה הולך לקרות בכל רגע, אולי כבר בסוף השבוע הבא: בתי הקולנוע בישראל ייפתחו לאחר הפסקה חסרת תקדים של כמעט שנה וחצי, ואיתם גם יעלה לאקרנים "וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות, השחקנית הישראלית שהפכה כמעט מהיום למחר לאחד השמות הכי חמים ולוהטים בהוליווד.

"לא הייתי בטוחה שאני הולכת להמשיך את הרומן עם ארצות הברית וחשבתי לחזור לארץ, אבל אז התקבלתי ל'וונדר וומן'". מתוודה השחקנית בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות לרגל עליית הסרט. "בלי זה, סביר להניח שלא הייתה לי קריירה בינלאומית, ולמעשה - אולי לא הייתה לי קריירת משחק בכלל".

בריאיון מספרת גדות גם איך זה לראות את עצמה על המסך ("ישר רואה את הפאקים"), מסבירה למה היא לא מקנאת באף אחד ("ההורים שלי לימדו אותי 'תהיי סוסה, תסתכלי רק על השביל שלך"), מדברת על המצב הפוליטי בישראל ("זה מחדל"), ועל הערגה לארץ ("אני בגעגוע תמידי ומשלמת מחיר גדול").

נוסף לכך, גדות מתייחסת גם לביקורות הקטלניות שספגה בעקבות הקאבר שלה ל"אימג'ן" - "הכוונה שלי הייתה טובה. לא באתי להתפלצן, אבל יצא מה שיצא - וזה לא התקבל טוב".

הריאיון המלא - במוצאי שבת בוואלה תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully