וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני קלדרון והפיגוע בשרונה: שוק קופרו חוזר

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 15:45

שוק קופרו, שמזה עשרים שנה מהווה מקפצה לסרטי הדוקו הכי משמעותיים שנעשים כאן, יתקיים בסוף החודש - וכרוח הימים, בצורה שתשלב פעילות וירטואלית ופיזית. בין הפרויקטים שיוצגו בו: סרטים על רוני קלדרון, על הפיגוע בשרונה ועל העבריים בדימונה

עטיפת האלבום "שליחי הנשמה". עטיפת האלבום "שליחי הנשמה",
מתוך "השליחים"/עטיפת האלבום "שליחי הנשמה"

לאחר שבשנה שעברה נאלץ לראשונה להתקיים בצורה וירטואלית בלבד, שוק קופרו יחזור להתקיים השנה במתכונת פיזית - אם כי היא תשולב עם פעילות אונליין.

השוק קיים מזה יותר מעשרים שנה, ופועל ליצירת שיתופי פעולה בין עולם הדוקו הישראלי ותעשיית הקולנוע הבינלאומית. במהלך התקופה הזו, הוא שימש מקפצה לשלל להיטים, ובהם "שומרי הסף", "חמש מצלמות שבורות", "לאה צמל, עורכת דין", "טהורה לעד", "הדירה", "יונתן אגסי" הציל את חיי" ורבים אחרים.

השוק יתקיים בין ה-31 במאי לארבעה ביוני, והאורחת הבולטת בו תהיה זואי רוגובין, סמנכ"לית התוכן של רשת שואוטיים. מהצד הישראלי, המנכ"לית של העמות היא פנינה חלפון לנג, שמסרה - "אנו מנצלים את המציאות שנוצרה לאור משבר הקורונה בכדי ליצור יותר קשרים בינלאומיים נרחבים במרחב הוירטואלי ולקדם את הקולנוע הישראלי בעולם על אף המגבלות".

במסגרת האירוע, משתתפים פרויקטים שלבטח יעוררו הדים כשתושלם הפקתם. בין היתר, מדובר ב"להכניס מחבל הביתה" של טל ענבר על הפיגוע במתחם שרונה לפני חמש שנים; "מבוקש: רוני קלדרון" על המיתולוגיה סביב פנומן הכדורגל הישראלי שהפך למנהל של קרטל סמים ברזילאי ואז נעלמו עקבותיו; ו"השליחים" של אייל דץ ודרור שר, שדרך מסע בעקבות תקליט גוספל מסתורי חושפים את הסיפור של העבריים מדימונה.

  • עוד באותו נושא:
  • קופרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully