וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיציתי אותך": בן כספית רב עם ינון מגל בשידור ונטש את האולפן

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:10

במהלך שיחה בין שני המגישים ברדיו 103fm, אמר ינון מגל לבן כספית כי סגירת התיקים נגד דוד שמרון ואליעזר מרום היא עדות לקריסת פרשת הצוללות. מהר מאוד הטונים עלו כשינון אמר לבן: "אתם שקרנים. רדפתם את אחד המנהיגים הגדולים של עם ישראל". כספית נטש את השידור

בווידאו: בן כספית נוטש את השידור אחרי ויכוח עם ינון מגל/צילום: 103fm

פיצוץ נוסף בין ינון מגל לבן כספית שמגישים את תכנית הבוקר היומית ברדיו 103fm: במהלך שיחה בין שני המגישים, אמר ינון מגל לבן כספית כי סגירת התיקים נגד מקורבו של נתניהו עו"ד דוד שמרון ונגד מפקד חיל הים לשעבר אלוף במיל' אליעזר (צ'ייני) מרום היא עדות לקריסת פרשת הצוללות. כספית טען, מנגד, שהפרשה קיימת ושרירה. הוויכוח בין השניים הסלים לעלבונות אישיים - וכספית נטש את השידור. עם פתח השעה השנייה חזר כספית לשידור.

"אין פרשת צוללות, בן, הסיפור נגמר", אמר מגל בהתייחסו להחלטה לגנוז את התיק נגד שמרון ומרום. בן כספית אמר בתגובה: "פינת השקר היומי, יש פרשה ויש כתבי אישום". הוא הוסיף ואמר שההחלטה של היועץ לסגור את התיקים למרום ושמרון מוטעית "אבל אני מקבל את כל החלטותיו". הוא המשיך ואמר למגל: "אתה שייך לקבוצת האנשים שטוענים שרק תפרו לנתניהו תיקים. בינתיים תיק 4000 לא קרס".

ינון אמר בתגובה: "אתם פשוט חבורה של שקרנים, גזלנים, רמאים, רדפתם את אחד המנהיגים הגדולים של עם ישראל". "ינון, מיציתי אותך, תודה", אמר כספית בתגובה, ופנה למאזינים: "התקופה הזו גם תעבור, אתם תתרגלו". זמן קצר אחר כך עזב את עמדת השידור בכעס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully