וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חושבת על קרוביי בישראל": עדן אלנה סיימה חזרה שנייה ברוטרדם - ומוצלחת הרבה יותר

יניב דורנבוש, רוטרדם

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 7:42

נציגת ישראל לאירוויזיון 2021 סיימה חזרה שנייה ברוטרדם לקראת חצי הגמר הראשון שייערך ביום שלישי הקרוב. הנאמבר נראה מלוטש יותר והיא עצמה סיימה מבסוטה. לוואלה! תרבות אמרה: "בכל רגע על הבמה לא יכולתי שלא לחשוב על הקרובים אלי ועל העם שאותו אני מייצגת"

עדן אלנה חזרה שנייה/צילום: יניב דורנבוש

בצל המערכה שמתנהלת בימים האחרונים בארץ, עדן אלנה שמייצגת את ישראל באירוויזיון 2021, ערכה אחר הצהריים את החזרה השנייה שלה לקראת חצי הגמר הראשון שייערך ביום שלישי הקרוב. ייצוג מדינת ישראל בתחרות תמיד כרוך בלהיות שגריר הסברה לאומי, אבל השנה נראה שמדובר במשימה קשה במיוחד.

מי שעוקב אחרי עדן ברשתות החברתיות יכול לראות שבימים האחרונים היא לא פרסמה פוסטים חדשים באינסטגרם או בסטורי. זאת בהשוואה לחזרה הראשונה, שלפניה ואחריה היא נראתה שמחה במיוחד ונרגשת מהמעמד. השנה, כך נראה, הדיסוננס בין בועת האירוויזיון לבין המשפחה והחברים בארץ גדול מתמיד.

ומה היה בחזרה עצמה? למרות שהגוף נמצא ברוטרדם אבל המחשבות בישראל, עדן והצוות שלה התמקדו בלעשות את הכי טוב שהם יכולים. הנאמבר בחזרה השנייה נראה מלוטש יותר, הרקדנים מסודרים יותר, והכתר שהלבישו על עדן בסוף עבר להתחלה. בביצוע הראשון עדן אלנה לא הצליחה לבצע את ה-whistle note, אבל בביצוע השני הכל עבד, אחרי שהיא תרגלה זאת שוב ושוב בין הביצועים. אנחנו כמובן מקווים שברגע האמת היא תגיע לטון שאותו היא מבצעת בכישרון מעורר התפעלות.

הביצוע של עדן אלנה בחזרה:

עדן אלנה, חזרה ראשונה לקראת אירוויזיון 2021. EBU / Thomas Hanses,
"עשיתי הכל להביא כבוד". עדן אלנה/EBU / Thomas Hanses

עדן והרקדנים נראו מרוצים בסוף החזרה. היא אף אמרה לוואלה! תרבות: "עמדתי על הבמה ברוטרדם ועשיתי כל מה שאני יכולה כדי להביא כבוד למדינה שלי, לאזרחים, למשפחה ולחברים שלי. בכל רגע על הבמה לא יכולתי שלא לחשוב על הקרובים אלי ועל העם שאותו אני מייצגת".

מרטין פלמר, אחד העיתונאים שלא התלהב כלל מהחזרה הראשונה, החמיא הפעם: הכוראוגרפיה הייתה הרבה יותר טובה, היא נראתה נינוחה יותר והיה לה הרבה אטיטיוד. וינסנט באייר מהטלוויזיה הבלגית אמר "הופעה טובה עם נגיעות אוריינטליות משולבות עם בוליווד". נראה שהעיתונאים לא התרגשו מהפספוס בביצוע הראשון, רמי גווארלט אמר: "זה קורה לפעמים, היא עשתה את זה מושלם בפעמיים הבאות".

חצי הגמר הראשון ישודר בכאן 11 בשעה 22:00 ביום שלישי.

הדירוג בסוכנויות ההימורים יציב

המצב הביטחוני לא משפיע על סוכנויות ההימורים בשלב זה. השיר Set Me Free מדורג במקום העשירי בסיכויי העלייה לגמר, וזה בדיוק מה שעדן אלנה צריכה לעשות - לסיים בין עשרת המקומות הראשונים. בסיכויי הזכייה ישראל מדורגת במקום ה-17, ללא שינוי מהחזרה הראשונה. בימים הקרובים ייערכו החזרות הגנרליות גם של מדינות חצי הגמר השני, וגם המדינות שמעפילות אוטומטית ייכנסו לסבב החזרות. את הסיכויים האמיתיים נוכל להעריך יותר לאחר החזרות הגנרליות לחצי הגמר הראשון, שייערכו בימים שני ושלישי בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully