וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילה חסון הותקפה באבנים על ידי צעירים יהודים בלוד: "לא יכולה להפסיק לבכות"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 11:25

עיתונאית ומגישת חדשות 13 אילה חסון וצוותה הותקפו באבנים על ידי צעירים יהודים בעת שצילמו כתבה בלוד. התוקפים ניסו לרסק את מצלמתם, השליכו אבן גדולה על חסון, והסאונדמן גונן עליה. "אני מתקשה להפסיק לבכות", אמרה חסון לוואלה! תרבות

איילה חסון אילה. צילום מסך, צילום מסך
אילה חסון לאחר שהיא וצוותה הותקפו באבנים על ידי יהודים בלוד/צילום מסך, צילום מסך

עיתונאית ומגישת חדשות 13 אילה חסון וצוותה הותקפו באבנים על ידי צעירים יהודים, בעת שצילמו כתבה בלוד. התוקפים ניסו לרסק את מצלמתם, השליכו אבן גדולה על חסון, והסאונדמן גונן עליה.

"אני מתקשה להפסיק לבכות", אומרת חסון לוואלה! תרבות. "צילמנו דברים קשים בלוד כמו בתי כנסת שנשרפו. שוחחתי עם האוכלוסייה הערבית, יש שם הרבה אנשים שכן רוצים להיות בדו-קיום ולא אוהבים את מה שקרה. ביציאה לכיוון נווה אילן שמענו שיש בלאגן בכיכר הסמוכה לבית המשפט בלוד, רצנו לצלם. היו שם צעירים יהודים שיידו אבנים וסלעים וזרקו על מכוניות. ניסו לשבור לצלם שלי את המצלמה, בפראות ובקללות. אמרתי להם 'עזבו את המצלמה שלו'. ואז התחילו לזרוק עלינו אבנים. בא מישהו עם אבן בגודל סלע, הסאונדמן קפץ עליי והגן עליי והמג"ב נכנסו פנימה. זה היה אלים ומיותר".

בריאיון שהעניקה הבוקר (חמישי) לגלי צה"ל הוסיפה חסון וסיפרה כי קיבלה תגובות נאצה לאחר שהופצו ברשת דיווחים שקריים שלפיהם היא תומכת במחבלים. "מאותו רגע הטלפון שלי קרס מרוב הודעות נאצה. כתבו לי 'אנחנו באים לסגור איתך חשבון'. בלי בושה".

מחדשות 13 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד אילה חסון, הצלם רמי סיגאווי והמקליט קובי שמר, בעיר לוד. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאוימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות, בכל ימות השנה בכלל ובעיתות משבר בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully