וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל נחת מחוץ לביתו של ישי לוי: "הוא החטיא את הגינה שלי בסנטימטר"

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 15:34

רקטה ששוגרה מרצועת עזה נחתה בצמוד לביתו של הזמר ישי לוי בתל אביב. "אני מפוחד בשביל הבן הקטן שלי שנמצא איתנו, וגם אשתי מאוד מפוחדת", אמר לוואלה! תרבות. "אסור לצאת מעזה עד שכובשים אותם"

רקטה ששוגרה מרצועת עזה ב-13 במאי 2021 נחתה בצמוד לביתו של הזמר ישי לוי בתל אביב. צילומי הגולשים, צילום מסך
"זה נגע בשיחים". ישי והטיל/צילום מסך, צילומי הגולשים

אחת הרקטות ששוגרו בצהריים מרצועת עזה לעבר תל אביב נחתה סמוך לביתו של הזמר ישי לוי ברחוב אירוס בדרום העיר. בשיחה עם וואלה! תרבות סיפר לוי על רגעי הדרמה: "הייתה אזעקה, יצאנו לחדר מדרגות ולמקלט. קצת אחרי שפסקה האזעקה באנו להיכנס הביתה. כנראה שלא חיכינו מספיק זמן, כי פתאום שמענו צליל מוזר. גילינו שהטיל החטיא את הגינה שלנו בסנטימטר. זה נגע בשיחים של הבית שלי מבחוץ. נפלה חתיכה מאוד גדולה, איזה חצי טיל. לא היו נפגעים אבל זה מפחיד מאוד. אני אמנם חי מריגושים אבל ריגושים כאלה זה לא מה שאני רוצה. אני מפוחד בשביל הבן הקטן שלי שנמצא איתנו, אשתי איריס מפוחדת מאוד, וגם השכנה מפוחדת".

ישי לוי, 6 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
"הטיל החטיא את הגינה שלי בסנטימטר". ישי לוי/ראובן קסטרו

לוי, שביצע בעבר את השיר "שלום לך עזה", הוסיף: "כולם פה מתגודדים ומסתכלים, הסקרנות רבה. זה מצב לא נורמלי, כולם יודעים שאני גר פה, וזה מסוכן להתגודד. אנחנו במרכז מרגישים רק בפעם הזאת את הטילים. מסכנים הדרומיים שמרגישים את זה קבוע. המצב הזוי אבל זו העת לתת עד הסוף. לא לצאת משם עד שכובשים אותם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully