וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מראה שהפוליטיקה לא משנה": בעולם עפים על הביצוע "האדיר" של עדן אלנה

יניב דורנבוש, רוטרדם

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 11:19

דעת הקהל העולמית הייתה נגדנו, גם סוכנויות ההימורים הפסיקו לפרגן, אבל ברגע האמת כל זה לא שינה דבר והמוזיקה ניצחה את הפוליטיקה: עדן אלנה נתנה ביצוע נפלא, עלתה לגמר, ואפילו בעולם מפרגנים. BBC: "הופעה מהממת". רשות השידור הגרמנית: "כבר יש לה כתר. הופעה תוססת"

עדן אלנה בחזרה גנרלית, חצי גמר אירוויזיון 2021/יניב דורנבוש

אנחנו כבר כל כך מתוכנתים לחשוב שהועלם נגדנו, אלא שאתמול המוזיקה ניצחה. בין ערימות של זיופים, שמלות מוגזמות, ועודף אביזרי במה, עדן אלנה בלטה עם ביצוע מדויק לשיר Set Me Free שהביא לישראל גמר אירוויזיון שישי ברציפות. דעת הקהל העולמית הייתה נגדנו, גם סוכנויות ההימורים הפסיקו לפרגן, אבל ברגע האמת כל זה לא שינה דבר.

"היא עשתה את זה", אמרו פרשני ערוץ השידור היווני הממלכתי ERT. "זה מראה שהמצב הפוליטי לא תמיד משנה. בואו נודה - יש לה נוכחות בימתית מדהימה וקול. היא נתנה הופעה אדירה". גם בטוויטר של תאגיד השידור הבריטי BBC התלהבו: "הופעה מהממת של עדן הישראלית" בצירוף אימוג'י של מחיאות כפיים.

אתר eurovision.de של רשות השידור הגרמנית שפע מחמאות גם הוא: "עדן פגעה בנמוכים, פגעה בגבוהים, ועם ארבעת הרקדנים נתנה הופעה תוססת". לפי כתבת האתר שטפני גרוסמן, "כבר יש לה כתר, האישה הצעירה הזו יודעת ליהנות מהחיים".

עם תום משדר חצי גמר האירוויזיון נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית עם עשר המדינות העולות. בזמן שעמדנו בתור להיכנס לאולם, שמענו עיתונאים מאחורינו מחמיאים לישראל. אחד מהם נשמע מתלהב במיוחד ורצינו לראיין אותו, אך הוא מיד ביקש שלא נעשה זאת: "תבינו, אני מלבנון. יש לי משפחה בלבנון ואסור שיראו אותי מתראיין לכלי תקשורת ישראלי ועוד מחמיא לישראל. אבל לגמרי הגיע לכם לעלות לגמר".

אתמול כאמור התקיים חצי הגמר הראשון באירוויזיון 2021 ובו העפילה עדן אלנה לגמר שיתקיים ביום שבת הקרוב. במסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחר חצי הגמר התעטפה עדן אלנה בדגל ישראל ומיררה מרוב התרגשות בבכי. "אני אוהבת אתכם", אמרה בקול רועד. "תודה על התמיכה. אני אוהבת את המדינה שלי, אני אוהבת את כולם. זה בשבילכם, ישראל. תודה רבה על כל התמיכה שאני מקבלת". מלבד ישראל עלו לגמר: נורווגיה, רוסיה, אזרבייג'ן, מלטה, ליטא, קפריסין, שבדיה, בלגיה ואוקראינה.

  • עוד באותו נושא:
  • עדן אלנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully