וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במאי איראני גולה חזר לטהרן - ונרצח על ידי הוריו הקשישים בשם "כבוד המשפחה"

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 14:48

הבמאי באבק חורנמדין בן ה-47, שחזר למולדתו איראן לאחר שהתגורר בלונדון, סומם, נרצח ובותר על ידי הוריו בטהרן בגלל שלא התחתן ובשם "כבוד המשפחה". פיסות גופתו נמצאו בפחים ובמזוודה, על פי התקשורת הזרה

במאי שחזר למולדתו איראן לאחר שהתגורר בלונדון, נרצח ובותר על ידי הוריו האיראניים בני ה-80 מכיוון שלא התחתן ובשם "כבוד המשפחה" - כך על פי דיווחים בתקשורת הזרה.

הבמאי, באבק חורנמדין בן ה-47, סומם ובותר לחתיכות שנמצאו בפחים ובמזוודה. אביו הודה ברצח לאחר שנעצר עם אשתו בטהרן, ועל פי דיווחים בסוכנויות הידיעות אמר: "בגלל המחלוקות שהיו בינינו, סיממתי אותו הבוקר (ראשון) על ידי חומרי הרדמה ואז דקרתי אותו למוות. אחרי כן ביתרתי את גופתו והשלכתי אותה לפח הקרוב ביותר ברחוב עם אשתי". משטרת טהרן מצאה עדויות לרצח במהלך חיפוש בבית המשפחה, על פי הדיווחים.

חורנמדין עבר ללונדון שנה לאחר שסיים תואר שני בקולנוע בפקולטה לאמנויות יפות באוניברסיטת טהרן בשנת 2009. בבירת אנגליה למד קולנוע, וחזר לאיראן במטרה ללמד את התחום במולדתו. בתקשורת האיראנית נאמר כי הרצח "זעזע את המדינה". באחרונה פורסם על מקרה מזעזע נוסף, שבו ראשו של גבר בן 20 נערף באיראן על ידי אחיו ובן דודו לאחר שהם גילו שהוא הומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully