וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר פרשן ערוץ 20 שייחל ל"המוני הרוגים" בנפילת רקטה ביישוב ערבי

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 8:43

הפרשן הצבאי של ערוץ 20 קובי פינקלר אמר בעת דיווח לערוץ כי חבל שהרקטה מלבנון שנחתה במגרש כדורגל בשפרעם לא גרמה להרג רב. בערוץ טענו בהתחלה: "צר לנו על הניסיון לנצל טעות אנוש שלו", אולם אחר כך הודיעו על פיטוריו כי התברר שאמר את הדברים יותר מפעם אחת

הסערה והפיטורים: פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. הוא הוסיף ואמר כי "לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם". פינקלר אמנם התנצל והבהיר כי התכוון בכלל לומר "לשמחתנו" במקום "לצערנו", אולם בסרטונים נוספים שהועלו לטוויטר התברר כי הוא אמר דבר דומה כמה דקות לפני כן: "חבל שלא היו שם הרבה צופים".

בתגובה של ערוץ 20 טענו בהתחלה: "צר לנו על הניסיון לנצל טעות אנוש של פרשן מוערך ומנוסה, כדי להתנגח בערוץ", אולם הבוקר - משהתברר שלא מדובר בטעות אנוש - הוחלט לפטר את הפרשן אך הבוקר החליטו על סיום תפקידו והבהירו: "התברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת".

בהודעה מטעם הערוץ נמסר: "הנהלת ערוץ 20 רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully