וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצח ההולנדי באירוויזיון 2019 נדבק בקורונה - ולא יופיע בגמר בשבת

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 16:29

דאנקן לורנס, שסחף את תל אביב לפני כשנתיים עם השיר "Arcade" והופיע בחצי הגמר הראשון השבוע, סובל מתסמינים קלים וייכנס לבידוד. בהפקת האירוויזיון מבטיחים כי הוא ישתתף במשדר בדרך אחרת. "הוא מאוכזב מאוד, הוא חיכה לזה שנתיים", נמסר מטעם מנהליו

בווידאו: ראיון עם עדן אלנה לפני הגמר/מערכת וואלה!

הזמר ההולנדי דאנקן לורנס, שזכה באירוויזיון 2019 שהתקיימה בתל אביב והיה אמור להופיע בשידור חי בגמר התחרות ברוטרדם בשבת הקרובה, נמצא חיובי לקורונה. בתקשורת הזרה פורסם כי הוא סובל מתסמינים קלים. בגלל שבעת ימי הבידוד המינימליים הנדרשים בהולנד, לורנס לא יוכל להופיע בשידור החי ביום שבת אך מטעם איגוד השידור האירופי נמסר כי יופיע בתכנית בדרך אחרת.

לורנס נבדק ביום שני ונמצא שלילי לקורונה, ולכן קיבל אישור להכנס למתחם האירוויזיון והצטלם לחצי הגמר הראשון. ביום רביעי הופיעו לו תסמינים קלים ואחריהם ערך בדיקה מהירה שבה נמצא חיובי.

הולנד דאנקן לורנס אירוויזיון גמר 2019. AP
לא יוכל להופיע בגמר האירוויזיון השנה בשידור חי בגלל שנדבק בקורונה. דאנקן לורנס/AP

"דאנקן מאוכזב מאוד, הוא חיכה לזה במשך שנתיים. אנחנו שמחים מאוד שהוא עדיין ייראה בגמר בשבת", נמסר ממנהליו.

"אנחנו כמובן מאוכזבים", מסרה המפיקה בפועל של האירוויזיון, "קודם כל, לדאנקן מגיע לקיים הופעה חיה באירוויזיון שלנו אחרי הניצחון שלו ב-2019 וההצלחה העולמית של השיר `Arcade`. לא יכולנו להיות גאים יותר מהופעת הפתיחה שלו בחצי הגמר הראשון. כמובן שאנחנו מאחלים לדאנקן החלמה מהירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully