וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבה, בשבת תישרף לך המשפחה": הוגשו כתבי אישום נגד שני גברים שאיימו על דנה ויס

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 17:25

התביעה המשטרתית הגישה לבימ"ש השלום בת"א כתבי אישום נגד שני תושבי בת ים בחשד לאיומים כלפי העיתונאית והמגישה דנה ויס ומשפחתה. על פי כתבי האישום, הם כתבו לה בנפרד בהודעות בסלולר: "טפו יכלבה, בשבת הזאת תשרף לך כל המשפחה" ו"יבתשל זונה גם איתך נבוא בחשבון"

התביעה המשטרתית הגישה הבוקר (שישי) לבית משפט השלום בתל אביב כתבי אישום נגד שני תושבי בת ים בחשד לאיומים כלפי העיתונאית, המגישה והפרשנית המדינית של חדשות 12, דנה ויס, ומשפחתה. החשודים, בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, שלחו השבוע במועדים שונים את האיומים, ונעצרו לחקירה על ידי שוטרי מרחב איילון.

על פי כתבי האישום, בשבת (15 במאי) בצהריים שלח אחד הנאשמים הודעה לויס בסלולרי ובה כתב לה: "טפו יכלבה, בשבת הזאת תשרף לך כל המשפחה". הוא נחקר תחת אזהרה ואמר בחקירתו כי המניע למעשיו הוא דעותיה הפוליטיות: "היא קוראת לנו בוגדים, היא מסלפת את הדברים... אחרי כל מה שאתם עוברים ואחרי כל מה שאתם עושים זה היחס שהיא נותנת למשטרת ישראל ולחיילים שלנו? זה בושה למדינה, זה בושה... שהיא תפסיק לפלג את העם".

יומיים לאחר מכן, נאשם אחר שלח לויס הודעה בסלולרי ובה אייטם על פגיעה בגופה. הוא כתב לה: "יבתשל זונה גם איתך נבוא בחשבון". הוא נחקר תחת אזהרה ובחקירתו אמר גם הוא כי המניע לשליחת ההודעה לויס הוא דעותיה הפוליטיות: "היא בושה וחרפה למדינה". כתב האישום מייחס לו עבירת איומים ברצח.

פרקליטו של אחד החשודים, עו"ד אהרון מלכה, מסר בתגובה לכתב האישום: "מקומם שבגין חשד לעבירת איומים בלבד, בוחרת המשטרה להגביל חירותו של אדם במעצר בית מוחלט כאשר אין עילת מעצר ואין למרשי עבר פלילי. בנוגע לכתב האישום המנופח, 'האיחול' המיוחס למרשי בעובדות כתב האישום, ספק אם מקים עבירת איומים והדבר יתברר בהמשך ההליך. מקוממת עוד יותר העובדה שבמקרים בהם יידו אבנים על רכב שבו הייתה תינוקת, בחרה המשטרה לשחרר את החשוד בתחנה. אלמלא היה מדובר בעיתונאית, התיק היה נסגר ללא כתב אישום כמקובל בעבירות מסוג עוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully