וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זוכה האירוויזיון עשה סמים מול המצלמה במהלך הגמר?

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 10:16

במהלך גמר האירוויזיון במוצאי שבת, ממש מול המצלמות, נראה סולן להקת מנסקין האיטלקית רוכן מעל השולחן בתנועה שמדמה הסנפת קוקאין. הקטע הותיר רבים מהצופים תוהים ומבולבלים והפך לוויראלי ברשתות החברתיות. מאוחר יותר הבהיר הזמר מה באמת קרה, לכאורה

להקת מנקסין האיטלקית, זוכת אירוויזיון 2021. EBU, צילום מסך
"תומאס שבר כוס". דמיאנו מלהקת מנסקין רוכן מעל השולחן/צילום מסך, EBU

במהלך גמר האירוויזיון אתמול (מוצאי שבת) הגיע רגע שהותיר רבים מהצופים תוהים ומבולבלים: דמיאנו, סולן להקת מנקסין האיטלקית, שזכתה בסוף הערב, נראה רוכן לרגע מעל השולחן בתנועה שנראית כאילו הוא מסניף קוקאין. הוא מיד התרומם בחזרה, ונראה שעשה כך מאחר שחברו ללהקה מימינו התחכך בו ברמיזה כדי שיעשה זאת. הקטע הפך ויראלי ברשתות החברתיות - רבים תהו אם הסולן אכן עשה קוק ודרשו בדיקת סמים, אחרים חשבו שזה היה משהו תמים ושהוא ניסה להסתכל בטלפון שלו בלי משקפיים.

מאוחר יותר במסיבת העיתונאים אחרי הזכייה, נשאל דמיאנו על העניין. "היה רגע במהלך השידור שבו רואים אותך ברקע ונראה שאתה מסניף משהו, ואנשים ברשת חושבים שאתה לוקח קוקאין. מה זה היה?". ההסבר של דמיאנו היה קצת מוזר. הוא הצביע על עמיתו ללהקה ואמר, "תומאס שבר כוס. אני לא עושה סמים, בבקשה, חברים, אל תגידו את זה, באמת".

גם מאוחר יותר נשאל דמיאנו על ידי אחד העיתונאים אם השתמש בקוקאין, והגיב שהוא יודע שזה נראה ככה, אבל נשבע שזה לא מה שקרה ושמעולם לא עשה סמים.

האם זה נראה לכם כמו משהו שקשור לכוס שבורה? צפו בקטע למעלה ושפטו בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully