וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר משנה בתי הקולנוע ייפתחו בחמישי הקרוב: אלו הסרטים שיוצגו

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 12:00

אחרי ציפייה ארוכה, ביום חמישי הקרוב צפויים בתי הקולנוע סופסוף להיפתח. האולמות יופעלו במתכונת של "תו ירוק" וחלקם במתכונת של "תו סגול". בין השאר יוקרנו "וונדר וומן 1984", זוכי האוסקר "ארץ נוודים" ו"נשמה". לכל הפרטים

טריילר "וונדר וומן 1984"/יח"צ

אחרי יותר משנה רשתות הקולנוע סינמה סיטי, yes פלאנט, לב והוט סינמה צפויות להיפתח ביום חמישי הקרוב. אולמות הקולנוע יופעלו בחלקם במתכונת של "תו ירוק" - כך שילדים לא יוכלו להיכנס לאולמות - וחלקם במתכונת של "תו סגול" עם מרווח של כיסא בין כל הזמנה.

בין הסרטים שיעלו עם פתיחת בתי הקולנוע: זוכה האוסקר לסרט הטוב ביותר "ארץ נוודים", "נשמה" שזכה באוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, "וונדר וומן 1984", "טנט", "גנב עם כבוד", "ביל וטד שורפים את הזמן", "שיגועים ודרקונים", "אמאלה", "חיים אחרים", "ללא מעצורים", "מלחמה עם סבא", "סתם אחד", "העד הבלתי נראה" ו"טרולים". בבתי הקולנוע "לב" יוצגו בחמישי הסרטים "ואז רקדנו" ו"סיפור חיי". ב-3 ביוני יוצג הסרט "צעירה מבטיחה" שזכה באוסקר לתסריט הטוב ביותר.

גם הסרט הישראלי "בגידה" של הבמאי דורון ערן ובכיכובו של אקי אבני צפוי להיות מוקרן עם פתיחת בתי הקולנוע ביום חמישי.

בשבועות הקרובים צפויים לצאת לבתי הקולנוע סרטים נוספים כדוגמת "ריה והדרקון האחרון", "קרואלה", "מקום שקט 2", "לוקה", "פיטר ראביט 2", "האלמנה השחורה" ועוד ועוד. בהמשך השנה ייצאו "סיפור הפרברים", "לא זמן למות", "משפחת אדמס 2" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully