וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית ה"הסנפה" באירוויזיון: "הזמר האיטלקי התנדב לעבור בדיקת סמים"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 17:02

בהודעה מטעם איגוד השידור האירופי נמסר כי הלהקה האיטלקית הכחישה בתוקף כי הזמר הסניף קוקאין במהלך גמר האירוויזיון וכי חבריה התנדבו לעבור בדיקת סמים עם הגיעם לאיטליה. "האיטלקים מסרו כי נשברה בסמוך אליהם כוס ואכן מצאנו שברי כוס במקום. נעדכן בכל התפתחות"

להקת מנקסין האיטלקית, זוכת אירוויזיון 2021. EBU, צילום מסך
הסניף או לא? הלהקה האיטלקית/צילום מסך, EBU

איגוד השידור האירופי התייחס היום (ראשון) לסערה סביב הסרטון שהופץ ובו נראה סולן להקת מנקסין האיטלקית, שזכתה באירוויזיון, נראה רוכן מעל השולחן ב"גרין רום" ומסניף קוקאין. בהודעה מטעם האיגוד האחראי על האירוויזיון נמסר כי הלהקה האיטלקית התנדבה לעבור בדיקת סמים עם הגיעה לאיטליה.

"אנו מודעים לספקולציות סביב הסרטון של זוכי האירוויזיון האיטלקיים ב'גרין רום' אתמול בערב", נמסר בהודעה. "הלהקה הכחישה בתוקף את הטענות שלפיהן הזמר שלה הסניף סמים ובכוונתו אף לעבור בדיקת סמים מרצון עם הגיעו לאיטליה. הם אף ביקשו זאת אתמול אך לא היה ניתן לארגן להם מיידית בדיקה כזו על ידי ה-EBU. הלהקה, מנהליה וראשי המשלחת האיטלקית הבהירו לנו שלא היו שום סמים ב'גרין רום' והוסיפו כי נשברה בסמוך אליהם כוס - וזו פונתה על ידי הזמר. איגוד השידור האירופי אכן יכול לאשר כי שברי זכוכית נמצאו במקום. אנו נמשיך לבחון את הצילומים ונעדכן עם מידע נוסף בבוא העת".

לאחר שהלהקה האיטלקית זכתה נשאל הזמר במסיבת העיתונאים על העניין. "היה רגע במהלך השידור שבו רואים אותך ברקע ונראה שאתה מסניף משהו, ואנשים ברשת חושבים שאתה לוקח קוקאין. מה זה היה?". ההסבר של הזמר דמיאנו היה קצת מוזר. הוא הצביע על עמיתו ללהקה ואמר, "תומאס שבר כוס. אני לא עושה סמים, בבקשה, חברים, אל תגידו את זה, באמת".

גם מאוחר יותר נשאל דמיאנו על ידי אחד העיתונאים אם השתמש בקוקאין, והגיב שהוא יודע שזה נראה ככה, אבל נשבע שזה לא מה שקרה ושמעולם לא עשה סמים.

האם זה נראה לכם כמו משהו שקשור לכוס שבורה? צפו בקטע למעלה ושפטו בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully