וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל חזר בו מדבריו על הרוגי המבצע הערבים: "אין בי שמחה על שום הרוג"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 10:01

יממה אחרי שהבחין בין ההרוגים היהודים והערבים בישראל מירי הרקטות של חמאס, הבהיר הבוקר ינון מגל בתכניתו עם בן כספית ב-103fm: "אני מתנגד לאלימות. כמובן שאין בי שום שמחה, שאני מתנגד לכל הרוג ומצר על כך"

הסערה וההתנצלות: יממה אחרי שהבחין בין ההרוגים היהודים והערבים בישראל מירי הרקטות של חמאס מעזה בטענה שחמאס כיוון אך ורק לפגוע ביהודים, הבהיר היום (שני) ינון מגל בשידור ב-103fm: "אין בי שמחה על שום הרוג". בפתח תוכניתו עם בן כספית, הבהיר מגל כי הוא מצר על כל הרוג במלחמה. זאת אחרי שבתוכנית אתמול התייחס להרוגי המבצע, שאליהם, לשיטתו, כיוון חמאס.

מגל אמר את הדברים לאחר שמנכ"ל התחנה אור צלקובניק דרש ממנו בשיחה אתמול לחזור בו מהאמירות עם פתיחת התכנית הבוקר. "אני מתנגד לאלימות, ולכל אחד שנהרג", אמר מגל, והוסיף כי אמר זאת גם אתמול בשיחה שקיים עם הפעיל החברתי הערבי עפיף אבו מוך. "כמובן שאין בי שום שמחה, שאני מתנגד לכל הרוג ומצר על כך".

האזינו כאן:

אתמול פרצה סערה לאחר שינון מגל אמר כי מבצע "שומר החומות" היה מוצלח שכן מתו רק "חמישה-שישה יהודים". רבים התרעמו על כך שמגל לא החשיב את האב ובתו ב-16, ערבים ישראלים הגרים בכפר דהמש שליד לוד, וכן את העובדים הזרים שנהרגו. כתב חדשות 12 ציון נאנוס צייץ, למשל: "ינון מגל בעוד מופע גזעני. גועל נפש שדבר כזה משודר". בתגובה ענה מגל: "בסך הכול ספרתי את אלה שחמאס באמת התכוון לרצוח, בלי אלה שבטעות הוא הרג".

אתמול ראיין מגל את הפעיל החברתי עפיף אבו מוך שהסביר לו למה כעס עליו: "כשנהרגים אזרחים במבצע צבאי כלשהו לא סופרים את ההרוגים לפי הדת והלאום שלהם, זה מה שהרגיז אותי הבוקר. סופרים אותם לפי זה שהם הרוגים, כשאתה סופר רק את היהודים - אין איזון. אתה שוכח את האב ובתו שנהרגו בלוד. מי שיורה רקטות לא ממיין אנשים. עובדה, גם אצלי היו אזעקות. רק מיהודים אכפת לי? מה זה השטויות האלה? אז לך תגבה מיסים רק מיהודים, אני אשמח שהברוטו שלי והנטו שלי יהיו אותו דבר. די עם העליונות היהודית הזאת. אבא ובת שלו נהרגו מרקטה, אתה מדלג עליהם בגלל שהיו ערבים?".

ינון ציין את המהומות באום אל פאחם ששמחו על נפילת טיל במקום ותקף: "זה שהם הורגים בטעות ערבים אני לא צריך להתנצל על זה, ולא צריך לספור אותם במניין שלי". על כך הגיב אבו מוך: "איבדת כל צלם אנוש. ירדת מהפסים. זה לא נקרא להיות איש ימין, אתה איבדת את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ינון מגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully