וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השידור האירופי: "הזמר האיטלקי שזכה באירוויזיון לא השתמש בסמים"

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 21:54

בהודעה מטעם האיגוד האחראי על הפקת האירוויזיון נמסר כי הוא קיבל לידיו את תוצאות בדיקת הסמים שערך הזמר האיטלקי ומהן עולה שהוא לא השתמש בסמים. עוד נמסר כי כל הצילומים מהמקום נבדקו. "מבחינתנו התיק סגור"

להקת מנקסין האיטלקית, זוכת אירוויזיון 2021. EBU, צילום מסך
להקת מנקסין האיטלקית, זוכת אירוויזיון 2021/צילום מסך, EBU

איגוד השידור האירופי, האחראי על הפקת האירוויזיון, הודיע הערב (שני) כי סולן להקת מנסקין האיטלקית, שזכתה באירוויזיון שהתקיים שלשום ברוטרדם שבהולנד ותועד שהוא מסניף לכאורה קוקאין, לא השתמש בסמים ומבחינת האיגוד - התיק נסגר.

בהודעה מטעם האיגוד נמסר כי הזמר האיטלקי ביצע בדיקת סמים עם הגיעו לאיטליה ותוצאותיה השליליות נמסרו לידיהם. עוד נמסר כי הם בחנו את הצילומים מתוך הגרין רום שם הוא תועד לכאורה מסניף סמים, וכי אין דברים בגו. "לא היה שום שימוש בסמים בגרין רום והמקרה הזה מבחינתנו סגור.

עוד נמסר כי הפייק ניוז והספקולציות העיבו על זכייתה של הלהקה האיטלקית ופגעו בה. "אנחנו רוצים לברך שוב את מנסקין ולאחל להם הצלחה ענקית. אנו מצפים כבר לעבוד עם רשות השידור האיטלקית ולהפיק אירוויזיון אדיר באיטליה בשנה הבאה".

אחר שהלהקה האיטלקית זכתה נשאל הזמר במסיבת העיתונאים על העניין. "היה רגע במהלך השידור שבו רואים אותך ברקע ונראה שאתה מסניף משהו, ואנשים ברשת חושבים שאתה לוקח קוקאין. מה זה היה?". ההסבר של הזמר דמיאנו היה קצת מוזר. הוא הצביע על עמיתו ללהקה ואמר, "תומאס שבר כוס. אני לא עושה סמים, בבקשה, חברים, אל תגידו את זה, באמת".גם מאוחר יותר נשאל דמיאנו על ידי אחד העיתונאים אם השתמש בקוקאין, והגיב שהוא יודע שזה נראה ככה, אבל נשבע שזה לא מה שקרה ושמעולם לא עשה סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully