וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 6 מיליון שקלים: זאפה השיקה מועדון בתל אביב, "B-SIDE"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 16:52

קבוצת זאפה השיקה מועדון הופעות חדש בתל אביב, "B-SIDE" שמו, שיתמקד ברוק אלטרנטיבי. המועדון, בו הושקעו שישה מיליון שקלים, יכול להכיל 1200 איש. ההופעה הראשונה בו הייתה של להקת משינה בסוף השבוע

להקת משינה. ברי פרידלנדר,
חנכו את המועדון החדש B-SIDE של קבוצת זאפה. משינה/ברי פרידלנדר

B-SIDE הוא שמו של מועדון חדש בתל אביב שקבוצת זאפה השיקה בסוף השבוע, בהשקעה של 6 מיליון שקלים. המועדון ממוקם ברחוב יד חרוצים 11 בתל אביב, ויכול להכיל 1200 איש. מטעם זאפה נמסר כי המועדון יהיה בית להופעות חיות תוך התמקדות ברוק האלטרנטיבי, וייתן במה לז'אנרים רבים נוספים בהם רוק, פולק, אלקטרוני, היפ הופ, מטאל, פאנק וטכנו, ומיועד לאמנים ישראלים וגם בינלאומיים. המועדון מתפרס על פני 1500 מ"ר, הכוללים חלל פתוח ומרווח, בר משקאות, במה בגודל 80 מ"ר, מערכות סאונד ותאורה מתקדמות, מסכי לד, חדר אומנים, ולמקום יש חנייה צמודה לאורחיו.

ההופעה הראשונה שהתקיימה במועדון בסוף השבוע הייתה של להקת משינה, שפתחה סדרת הופעות לציון 25 שנים לאלבום "להתראות נעורים, שלום אהבה". נמסר כי כל ההופעות היו בסולד אאוט וכי נפתחו מופעים נוספים במועדון החדש בין ה-8 ל-10 ביולי. בין המופעים הנוספים שיתקיימו החודש - עומר מושקוביץ, הפיל הכחול, רוקפור, שרדהד (Shredhead), הפסולייה של דייזי וירמי קפלן ועוד.

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה, מסר: "אנו בקבוצת זאפה, המובילה את תרבות המוזיקה בישראל, מתרגשים וגאים להשיק מועדון נוסף שיהיה בית ללהקות הרוק המושרשות בתרבות הישראלית אך בנוסף יאפשר לפתוח ליינאפ רחב של להקות, אמנים והרכבי מטאל, פאנק, אלקטרוני והיפהופ לצד הופעות חו"ל. המועדון יהיה זרקור לעולם הרחב של המוזיקה האלטרנטיבית ויהווה בית למגוון רחב לסגנונות והופעות חיות בישראל. B-SIDE BY ZAPPA מצויד במערכות הסאונד והתאורה מהמתקדמות ואין לי ספק כי יעניק חוויית הופעות עמידה בסטנדרט של מועדונים גדולים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully