וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולי רנד, לייבל "בדיבור": חמש המלצות תרבותיות לסוף מאי

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 8:46

שולי רנד יחבור לתזמורת קלאסית, לייבל "בדיבור" (ג'ימבו ג'יי, עמית אולמן ואריק אבר) יחברו למופע משותף ולהקת המחול GEM במופע מסקרן בשם "ג'ירפות": קבלו 5 המלצות תרבותיות לוהטות לשבוע הקרוב

GEM

להקת המחול הקלאסית-עכשווית "GEM" משיקה שתי הופעות חדשות ומסקרנות. הלהקה מונה שבעה רקדנים סולנים מלהקות מובילות בארץ ובעולם ומנוהלת אומנותית על ידי הכוריאוגרף יגור מנשיקוב (לשעבר בבלט ציריך, הבלט הישראלי, הבלט הלאומי של פולין). ההופעה הראשונה - Gems of GEM, ערב המשלב קטעי מחול נבחרים מיצירותיו של מנשיקוב. השנייה - "ג'ירפות" - שיתוף פעולה בין הרקדנים לבין אמנית הפרינג' עופרה לוי יהודאי ביצירה שמשלבת וידאו, ארט ומחול. אסור להחמיץ.

מתי? 31 במאי (Gems of GEM) ו-6 ביוני (ג'ירפות)

איפה? המופע במאי יתקיים במרכז 'תאו' בהרצליה, המופע השני ("ג'ירפות") יתקיים בסוזן דלל בתל אביב

שולי רנד, הגרסה הקלאסית

הסינפונייטה הישראלית באר שבע מארחת את המוזיקאי והשחקן האדיר לקונצרט בניצוחו של מאסטרו ניר קברטי וביחד הם יבצעו את שיריו המוכרים בעיבודי תזמורת מיוחדים. זה יהיה המופע הראשון של שולי רנד עם תזמורת קלאסית על הבמה.

מתי? הערב, 27 במאי, 20:00

איפה? המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרנצ'סקו מלי בישראל

כוכב האופרה הבינלאומי פרנצ'סקו מלי (Francesco Meli), מגדולי זמרי הטנור בימינו ומי שנטען כלפיו כי קולו "בורך על ידי האלים", מגיע לקונצרט נדיר וחד פעמי בישראל. מדובר באירוע מיוחד ביוזמת השגרירות האיטלקית לתרבות לכבוד חגיגות היום הלאומי של איטליה בישראל.

מתי? 29 במאי

איפה? בית האופרה, תל אביב

ג'ימבו ג'יי, עמית אולמן, אריק אבר - המופע המשותף

אמני לייבל "בדיבור" - ג'ימבו ג'יי, עמית אולמן, אריק אבר - יקיימו מופע משותף ואינטימי שרבים וטובים מחכים לו. אז מה יהיה שם? ג'ימבו, עמית ואריק יבצעו יחד ולחוד את השירים המוכרים והאהובים של כל אחד מהם בעיבודי צ'לו ופסנתר. בין השירים שיבצעו במופע: חתולים, שיר לאהובה חירשת, מי אני מה ועוד.

מתי? חמישי (27 במאי) ושישי (28 במאי), 21:30

איפה? מרכז ענב, תל אביב

בין קודש וחול

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד תארח את הפייטן והיוצר ליאור אלמליח וכן את הפייטן אוריאל שי למופע מיוחד בשם "בין קודש לחול", שיעסוק בחיבור בין הפיוט, הקלאסיקות הישראליות, הצרפתיות והאנדלוסיות לצד יצירה מקורית. מנהלת מוזיקלית ומנצחת: סיון אלבו בן חור.

מתי? 30 במאי, 1 ביוני

איפה? היכל התיאטרון מוצקין (30 במאי), המשכן לאמנויות הבמה אשדוד (1 ביוני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully