וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה פנתה לרמטכ"ל כוכבי בקהל: "כבוד ענק שהגעת, כולנו מצדיעים לך"

עודכן לאחרונה: 29.5.2021 / 23:30

הזמרת מירי מסיקה הבחינה ברמטכ"ל אביב כוכבי בהופעתה באמפי שוני, עצרה את ההופעה והודתה לו על המבצע "המדהים" שהצבא בפיקודו ניהל. "כבוד ענק שהגעת לפה", אמרה לתשואות הקהל. "אני מתרגשת ואני רוצה שכולנו נצדיע יחד. אתה גם חתיך הורס"

מירי מסיקה אביב כוכבי/יחצ

רגע מרגש בהופעתה של מירי מסיקה באמפי שוני בבנימינה: באמצע ההופעה הבחינה הזמרת ברמטכ"ל אביב כוכבי בקהל. היא עצרה את ההופעה, סיפרה כמה היא מתרגשת שהוא הגיע "אפילו בלי לבקש הזמנות", ביקשה מהקהל להצדיע לו והוסיפה כי כולם מודים לו על "המבצע המדהים" שצה"ל הוביל בפיקודו. לסיום גם הוסיפה: "אני ממש מתרגשת. אתה גם חתיך הורס". כוכבי זכה לתשואות ארוכות מהקהל בעקבות דבריה של מסיקה. צפו למעלה בקטע מההופעה.

ביום חמישי החליט שר הביטחון בני גנץ על הארכת כהונת הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי לשנה רביעית. שר הביטחון גנץ אמר כי "הרמטכ"ל כוכבי מוביל את צה"ל בשנתיים וחצי האחרונות בתהליכים משמעותיים של בניין הכוח ותפיסת הפעלה רב מימדית תוך שילוב כלל הזרועות והגדלת הקטלניות". הוא הוסיף כי "הארכת המינוי תאפשר להמשיך ולממש את התכנית הרב שנתית 'תנופה', שבאה לידי ביטוי ביכולות חסרות התקדים שהציג צה"ל במבצע שומר החומות, וכן בפעולות המבצעיות שהתקיימו בתקופה האחרונה במגוון זירות הלחימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully