וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הג'יפסי קינגס חוזרת להופיע בישראל ותארח את שלומי שבת

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 10:11

ג'יפסי קינגס חוזרים עם הסולן המקורי, אנדרה רייס, למספר הופעות בארץ הקודש - תל אביב, חיפה ועומר. בשלושתן יארחו את שלומי שבת לחגיגה ספרדית. מתי זה יקרה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

להקת ג'יפסי קינגס. מקסים פולק,
חגיגה ספרדית. ג'יפסי קינגס/מקסים פולק

אחרי כמה דחיות, הפעם זה קורה: ג'יפסי קינגס, הלהקה שהפכה לסמל של המוזיקה הספרדית, עם סולנה המקורי אנדרה רייס, תגיע באפריל למספר הופעות בתל אביב, באר שבע וחיפה. לאחר הצלחת סיבוב ההופעות עם מירי מסיקה, הפעם החליטו חברי הלהקה לארח את שלומי שבת.

ג'יפסי קינגס חידשו ב-1980 את השיר הדרום אמריקאי "באמבולאו", שהפך ללהיט עולמי, ובאותה השנה הקליטו את האלבום "Gipsy Kings" שמכר מיליוני עותקים ברחבי העולם. בין הלהיטים המוכרים של הלהקה: "ג'ובי ג'ובה", "וולארה", גרסת כיסוי לשיר של דומניקו מודוניו, והקאבר הנודע של הלהיט "Hotel California" של להקת האיגלז.

אחד מלהיטיהם הגדולים "Un Amor", מבוצע על ידם בסצינת הפתיחה של סרטו של ג'ון טורטורו "The Jesus Rolls", בו הוא שב לגלם את דמותו האיקונית של חזוס, שחקן הבאולינג הבלתי נשכח מסרט הקאלט "ביג לבובסקי".

מחירי הכרטיסים ינועו בין 199 ש"ח ל-450 ש"ח. כרטיסים לתל אביב וחיפה ניתן לרכוש באתר לאן או בטלפון 8780*, וכרטיסים לעומר ניתן לרכוש באתר שפע או בטלפון 8949*.

מועדי הופעות

16 באפריל - אמפי עומר
17-18 באפריל - היכל התרבות - תל אביב
20 באפריל - מרכז הקונגרסים חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully