וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן הופיע עם אברהם פריד והתנצל בפני הדתיים: "סליחה אם פגעתי מתוך בורות"

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 16:18

המוזיקאי התארח בהופעתו של הזמר החסידי אברהם פריד בבריכת הסולטן, שר איתו את שירם המשותף "בצורת" ואף התנצל בפני הציבור חובש הכיפה: "בעברי הרחוק כתבתי משפטים מתוך בורות ופגעתי בהרבה אנשים. אז אני רוצה לומר סליחה". גפן, שאף חבש כיפה בשיר אחד, זכה לתשואות

אביב גפן מתארח אצל אברהם פריד ומתנצל על דברים שכתב בעבר/צילום מסך

המוזיקאי אביב גפן התארח אמש (שני) בהופעתו של גדול הזמר החסידי אברהם פריד בבריכת הסולטן בירושלים. במהלך ההופעה ביצעו השניים את הדואט המשותף שלהם "בצורת", וגפן ניצל את ההזדמנות להתנצל בפני הציבור חובש הכיפה: "ההופעה מרגשת אותי במיוחד. בעברי הרחוק כתבתי משפטים מתוך בורות ולא מתוך הבנה וידע. פגעתי גם בהרבה אנשים. אותי לימדו לומר סליחה, אז אני רוצה לומר מהבמה הזו סליחה אם פגעתי במישהו מכם". גפן זכה לתשואות אדירות מהקהל, שאף נעמד על רגליו והריע לו ממושכות.

גפן סיפר עוד על תקופת הקורונה הקשה, שבמהלכה רבים מחבריו סובלים מאוד "חלקם חברים שלי שגרים בבני ברק, קרוב אלי". הוא הוסיף שהגיע הזמן לחבר בין חלקי העם "כי ישראל היא בית של כולנו". גפן גם סיפר על החלטת בנו דילן לעלות לתורה, בניגוד לחבריו שהחליטו לא לעשות זאת. "אמרתי לדילן אתה יהודי ולי כאבא שלך חשוב שתעלה לתורה".

אביב גפן עם כיפה אברהם פריד. צילום מסך,
עם כיפה לראשו. גפן/צילום מסך

גפן שר גם את "עורי עור" ואף את "מי האיש" כלראשו כיפה. צפו למעלה בהתנצלות של גפן כלפי הקהל הדתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully