וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ישראל, יושי מארח את תומר יוסף: 5 המלצות לתחילת יוני

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 7:04

אחד השמות המבטיחים של עולם המוזיקה משיק אלבום ומארח את תומר יוסף, פסטיבל ישראל יוצא לדרך עם כמה פרויקטים מסקרנים - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

יושי משיק אלבום

לא רבים מכירים אבל יושי הוא אחד השמות המבטיחים של השנה וכעת הוא יוצא לסיבוב הופעות שבו ישיק את אלבום הבכורה המעניין שלו "זרים מכירים". הוא מביא לבמה שפה מרעננת ושילוב של נוסטלגיה עם הפקה עדכנית, ובמופע ההשקה הוא אף יארח את תומר יוסף המעולה.

מתי? 5 ביוני, 21:00

איפה? מרכז ענב, תל אביב

פסטיבל ישראל

פסטיבל ישראל מציין השנה 60 שנה להיווסדו עם כמה פרויקטים בולטים: פרויקט הדגל "קשרי רוח" המצדיע ליצירה ישראלית בשדה האמנות המקומי לדורותיו; אירועי "בית, רוח ואירוח" המבוססים על הפקות מקור שבודקות את מקומה של האמנות כמארחת ומתארחת; ופרויקט "שגרה מוסדית 2.0", במסגרתו מאירים אמנים ואמניות במוסדות ובקהילות ברחבי ירושלים את שגרת המקום באמצעות מהלכים אמנותיים משותפים עם עובדי המוסדות.

מתי? 3-19 ביוני

איפה? רחבי ירושלים

קרן פלס קשרי רוח פסטיבל ישראל. רלי אברהמי,
תשתתף ב"קשרי רוח". קרן פלס/רלי אברהמי

"זעם" מאת תמיר גינץ

הכוריאוגרף תמיר גינץ מעלה עם להקת קמע בבכורה חגיגית את "זעם", יצירתו החדשה שנולדה בעקבות תחושות הכעס שחש לנוכח המתרחש במדינה. הביקורת שלו מתמקדת באלימות המשתוללת מבית ומבחוץ, בהסתה - כמו כדור אש שמתלקח אט-אט.

מתי? 8-9 ביוני

איפה? סוזן דלל, תל אביב

זעם להקת קמע של תמיר גינץ. כפיר בולוטין,
זעם. להקת קמע/כפיר בולוטין

רימון בעיר

מלהיטי סנדרסון ועד למייקל ג'קסון, ממוצרט ועד לאדל, מסלסה ועד לגוספל: מגוון הרכבים, זמרים ויוצרים יופיעו ב''רימון בעיר'', פסטיבל קיץ שיתקיים לאורך חודש יוני במתחם בית הספר למוזיקה "רימון" ויכלול שורת מופעים, הפקות מקור ושיתופי פעולה מסקרנים. יתקיימו מופעי רוק, פופ, קלאסיקה, פאנק, ג'אז ולטיני. המופעים נוצרו בניהולם האמנותי של מוזיקאים המלמדים ברימון, ובהשתתפות המוזיקאים הצעירים שלומדים בבית הספר. בין שלל המופעים יוצג גם המחזמר התיאטרלי "בואו נדבר על זה", הפקת מקור ייחודית של רימון בבימויו של יותם קושניר, בניהולו האמנותי של אוהד חיטמן ובתפקיד אורח של טלי אורן.

מתי? 7-29 ביוני

איפה? מתחם בית הספר למוזיקה "רימון" ברמת השרון

"נפגשות" בכפר שלם

עיריית תל אביב יפו תקיים בשבוע הבא פסטיבל מחול ראשון מסוגו בשכונת כפר שלם. הפסטיבל יתרחש בשלושה מוקדים בשכונה ובמסגרתו יעלו יצירות בכורה לצד מופעי הרצה ממדיומים מגוונים כמו מחול, מוזיקה, שירה מדוברת, פרפורמנס ו-וידאו ארט. כלל היצירות המוצגות בפסטיבל נוצרו על ידי נשים ושמות זרקור על החוויה והפרספקטיבה הנשית, לצד ערכים של רב-תרבותיות וריבוי קולות.

מתי? 7-9 ביוני

איפה? רחבי שכונת כפר שלם, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully