וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולחה בפרשת ה"שלופים": קובי פרץ ונער הבר מצווה נפגשו אחרי עשור

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 11:21

הזמר קובי פרץ נפגש אמש עם אפיק כהן, שהיה הנער שבבר המצווה שלו הופיע הזמר ונטען כי קרא לאורחים "שלוכים". זוהי פגישתם הראשונה מאז שתם ההליך המשפטי לפני 10 שנים. האבא אלירן: "שניהם התרגשו. אולי בעזרת השם נזמין את קובי להופיע בחתונה של אפיק"

הזמר קובי פרץ נפגש עם אפיק כהן, שהיה הנער שבבר המצווה שלו לפני כ-12 הופיע פרץ ונטען כי קרא לאורחים "שלוכים". איתי כהן, באדיבות המשפחה
הזמר קובי פרץ נפגש עם אפיק כהן, שהיה הנער שבבר המצווה שלו לפני כ-12 הופיע פרץ ונטען כי קרא לאורחים "שלוכים"/באדיבות המשפחה, איתי כהן

"סולחה" בפרשת ה"שלופים": הזמר קובי פרץ נפגש אמש (שלישי) עם אפיק כהן, שהיה הנער שבבר המצווה שלו לפני כ-12 הופיע פרץ ונטען כי קרא לאורחים "שלוכים". זוהי פגישה ראשונה בין השניים מאז שתם לפני עשר שנים ההליך המשפטי בין פרץ למשפחתו של כהן, היום צעיר בן 24 המשמש כשחקן הפועל עפולה מהליגה הלאומית. הפגישה התקיימה בחתונה של חברים באולם שמחות בבית שאן.

דודו של אפיק, חבר מועצת העיר עפולה איתי כהן, אמר לוואלה! תרבות: "הפגישה נערכה בחתונה של חבר שלי. ידעתי מראש שקובי הולך להיות שם, אמרתי שאני חייב לעשות מעשה טוב של אהבת חינם, 12 שנה אחרי שפרשה טלטלה את המדינה. אפיק בהתחלה התבייש, לא ידע אם קובי יזהה אותו או לא, והתרגש מאוד. עליתי לקובי למעלה לפני ההופעה, ואמרתי לו שהבאתי לו אורח. הוא אומר לי 'מי זה?', אמרתי לו 'זה הילד'. הוא אמר, 'יו יו, כמה זמן עבר', ומאוד התרגש. זה היה סוג של סגירת מעגל. אנחנו אחרי זה. פירגנו לו ואנחנו מפרגנים לו. זה מאחורינו. אנחנו עדיין מעידים שקובי הוא אחד הזמרים הטובים שיש לנו במדינה ומאחלים לו את כל ההצלחה בעולם".

בזמנו קובי הודה בסוף שאמר "שלופים"? למה הכחיש את זה בהתחלה?

"אני לא רוצה להגיד אם הוא הודה או לא הודה. לפעמים האגו של בני האדם גומר עלינו. זה נגמר בהתנצלות של קובי. עד היום מדברים על בר המצווה הזאת, שהיתה בר המצווה הכי גדולה שיש".

אמש בחתונה קובי קרא למישהו מהאורחים "שלופים"?

"לא, לא".

הזמר קובי פרץ נפגש עם אפיק כהן, שהיה הנער שבבר המצווה שלו לפני כ-12 הופיע פרץ ונטען כי קרא לאורחים "שלוכים". איתי כהן, באדיבות המשפחה
"סולחה" בפרשת ה"שלופים". קובי פרץ ובני משפחת כהן/באדיבות המשפחה, איתי כהן

אלירן כהן, אביו של אפיק, הוסיף בשיחה עם וואלה! תרבות: "אחרי הדיון האחרון בבית משפט, לפני עשר שנים, הייתה התנצלות מצד קובי ויצאנו לדרך חדשה. מאז הדיון הזה קובי ואפיק לא נפגשו. אפיק וקובי התרגשו מאוד. היה ביניהם שיח, קובי שאל את אפיק מה קורה איתו. כמובן שברכנו את קובי על העבודה שהוא עושה, אי אפשר לקחת מקובי את מה שיש לו. היתה אווירה מצוינת. אולי בעזרת השם בחתונה של אפיק נזמין את קובי פרץ".

התקרית שעוררה הדים תקשורתיים רבים התרחשה בדצמבר 2009. משפחת כהן צפתה בצילומי אירוע בר המצווה של הבן אפיק בעפולה, וטענה כי פרץ שהופיע בו כינה את קהל הרוקדים "שלוכים", כינוי גנאי שמשמעותו "פרימיטיביים". פרץ, מצדו, טען כי בכלל כינה אותם "שלופים". המשפחה טענה כי פרץ סרב להתנצל בפני חתן בר המצווה ובפניהם, ולכן החליטו לתבוע ממנו פיצויים בגובה של 100 אלף שקלים על עוגמת הנפש.

פרץ, מצדו, הגיש תביעה נגדית על פגיעה בשמו הטוב. הוא כינס מסיבת עיתונאים ואמר כי המשפחה ככל הנראה "לקתה בבעיית שמיעה". הוא טען: "לא אמרתי שלוכים, אלא אמרתי 'שלופים'", והסביר כי מדובר בביטוי שבו משתמשים הוא וחבריו שמתאר שמחה גדולה ונשים יפות. "אבא שלי תמיד היה אומר לי שאני שלוך, אני יודע מה משמעות המילה ובטח שלא השתמשתי בה באותו האירוע". לפני עשר שנים שני הצדדים הגיעו לפשרה, במסגרתה הם יתנצלו באופן הדדי. בתום הדיון האחרון, יצאה המשפחה יחד עם פרץ לארוחת סולחה ב"שיפודי עמוס" בעפולה.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully