וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "דרייק וג'וש" נעצר בחשד שסיכן נערה בת 15 וניהל איתה צ'אטים לא ראויים

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 15:44

חקירה משטרתית חשפה שהקורבן, בת 15, יצרה קשר עם בל מספר שנים קודם לכן, ואז הגיעה להופעה שלו בקליבלנד בדצמבר 2017. על פי כתב משרד התובע, בהופעה ההיא "בל הפר את חובתו ודאגתו, ובכך יצר סיכון לשלומה של הקורבן". כמו כן, בל שלח לקורבן הודעות לא ראויות בצ'אטים

דרייק בל, כוכב הסדרה "דרייק וג'וש". David Livingston/Getty Images, GettyImages
הותרה לא ליצור קשר עם המתלוננת. דרייק בל/GettyImages, David Livingston/Getty Images

דרייק בל, שכיכב כדרייק בסדרה המצליחה "דרייק וג'וש" של ניקלודיאון, הואשם בניסיון לסכן ילדים והפצת חומרים המזיקים לנוער. על פי מסמכי בית המשפט, משטרת קליבלנד עצרה את בל בן ה-34, שכפר באשמה בבית המשפט המחוזי בקויאהוגה ביום חמישי האחרון. בל, שהכחיש את אשמתו בפני בית המשפט, שוחרר בערבות אישית של 2,500 דולר והותרה לא ליצור קשר עם הקורבן שלו, לכאורה.

ממשרד התובע בקויאהוגה נמסר כי המתלוננת, בת 15, הגישה תלונה למשטרה המקומית בקנדה באוקטובר 2018, בנוגע לאירוע שהתרחש שנה קודם לכן בקליבלנד. גורמים רשמיים מסרו לכלי התקשורת בארצות הברית כי הרשויות הקנדיות יצרו קשר עם משטרת קליבלנד, שניהלה חקירה בנוגע להאשמות.

על פי הדיווחים, החקירה חשפה שהקורבן יצרה קשר עם בל מספר שנים קודם לכן, ואז הגיעה להופעה שלו בקליבלנד בדצמבר 2017. על פי כתב משרד התובע, בהופעה ההיא "בל הפר את חובתו ודאגתו, ובכך יצר סיכון לשלומה של הקורבן". כמו כן, בל לכאורה שלח לקורבן הודעות לא ראויות במדיה חברתית.

הסיטקום "דרייק וג'וש" שודר במשך ארבע עונות בין השנים 2004 ל-2007. בל וג'וש פק גילמו שני אחים חורגים כאשר אמו של האחד ואביו של האחר מתחתנים. שני הילדים נאלצו ללמוד להסתדר ביחד באותו בית ואף באותו חדר, על אף האופי השונה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully