וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן על החלטת ניר אורבך: "מתרגש להיות אחד הקולות ששכנעו אותו לתמוך בממשלה"

עודכן לאחרונה: 8.6.2021 / 12:17

בפוסט שבו הסביר מדוע החליט לתמוך בממשלת בנט-לפיד, כתב ח"כ ניר אורבך (ימינה) כי ההופעה של אביב גפן ואברהם פריד גרמה לו להבין "שאפשר גם אחרת, אפשר לעשות שינוי". אביב גפן לוואלה! תרבות: "צודק אורבך. רוצים שינוי? כן! הפילוג והשסע זה רחוב ללא מוצא"

לפני כמה ימים התקיימה בבריכת הסולטן בירושלים הופעה שבה אירח גדול הזמר החסידי אברהם פריד את המוזיקאי אביב גפן. במהלך ההופעה שרו השניים את שירם המשותף "בצורת" ואביב אף התנצל בפני הציבור חובש הכיפה: "בעברי הרחוק כתבתי משפטים מתוך בורות ופגעתי בהרבה אנשים. אז אני רוצה לומר סליחה". גפן, שאף חבש כיפה בשיר אחד, זכה לתשואות על דבריו אלו.

כעת מתברר שההופעה הזו הייתה אחד הגורמים שהצליחו לשכנע את ח"כ ניר אורבך לתמוך בממשלת לפיד-בנט שתושבע ביום ראשון הקרוב. בפוסט ארוך שכתב בפייסבוק הסביר אורבך, בין השאר, כיצד המופע גרם לו להבין שזו העת לאחדות: "לפני ימים מספר התקיים בירושלים אירוע מכונן. על במה אחת הופיע גדול המוזיקה היהודית אברהם פריד יחד עם כוכב המוזיקה הישראלית אביב גפן. חיבור שאם מישהו היה מדמיין אותו לפני מספר שנים היו אומרים לו שהוא הוזה.

"אביב גפן שעל שיריו גדל דור שלם הכי רחוק מחיבור למסורת ישראל ולתורת ישראל, עמד כשכיפה לראשו ושר יחד עם אברהם פריד את השיר 'מי האיש החפץ חיים אוהב ימים לראות טוב'. ישבתי שם בקהל והבנתי שאפשר גם אחרת. אפשר לעשות שינוי, אנחנו רוצים שינוי, וממשלת שינוי, עם כל הקשיים והסכנות והאתגרים והמורכבויות, יכולה להיות דבר טוב לעם ישראל בעת הזאת. הלוואי הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב".

אביב גפן מתארח אצל אברהם פריד ומתנצל על דברים שכתב בעבר/צילום מסך

בשיחה עם וואלה! תרבות אמר אביב גפן הנרגש: "אני מתרגש להיות אחד מהגורמים והקולות ששכנעו את חבר הכנסת אורבך. זה זמן לאחדות וצודק אורבך: רוצים שינוי? כן! הפילוג והשסע זה רחוב ללא מוצא. אני מקווה שנצא כבר מצומת השנאה לכבישים פתוחים של אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully