וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניה ברבי, פסטיבל תמונע ואבישי כהן: 5 המלצות לאמצע יוני

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 8:31

בניה ברבי יופיע בזאפה בפארק גני יהושע, הבסיסט הבינלאומי אבישי כהן יחזור לישראל לכמה הופעות - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לכם לשים אליהן לב השבוע

חודש גאווה ב-yes

יס חוגגת חודש של גאווה ומשיקה לוח שידורים מיוחד. בין היתר ישודרו בכורות לסרטים כמו "קרא לי בשמך", "בקי" ו"לצאת עם אמבר", סרטי הדוקו "בריאים: סיפור מאבק", העוסק במאבק להסרת ההומוסקסואליות מהמדריך למחלות הנפש, "בלרינה בויז" על להקת בלט שכולה בנים ועוד.

מתי? החל מאתמול (רביעי) ולאורך כל יוני

איפה? בערוץ גאווה ייעודי ביס VOD - יס רנבואו

פסטיבל תמונע 2021

פסטיבל תמונע חוגג השנה 85 שנה לקול ישראל והוא יוקדש כולו לחיבור בין התיאטרון לרדיו. התיאטרון יארח בפסטיבל את כאן תאגיד השידור לשלושה ימים של מפגש חי בין הרדיו לבמה. בין השאר יופיע דורי בן זאב בבר של תמונע וכן יתארחו על הבמה הפודקאסטים הפופולריים של "כאן הסכתים", ביניהם "שיר אחד", "חיות כיס" ועוד. בבר תתקיים גם תכנית ראיונות מיוחדת של גואל פינטו שיראיין את העיתונאי אריה גולן.

מתי? 16-18 ביוני

איפה? תיאטרון תמונע, תל אביב

דורי בן זאב בחג המחזמר. דרור עינב
אורח על הבר. בן זאב/דרור עינב

אבישי כהן טריו

במהלך שני העשורים האחרונים, זכה הבסיסט, הזמר והמלחין אבישי כהן למעמד מוצדק כאחד הבסיסטים הגדולים בעולם. אחרי יותר משנתיים בהן לא הופיע בארץ, ואחרי שסיבוב ההופעות העולמי שלו עם תזמורות סימפוניות נגדע בשל מגפת הקורונה, הוא חוזר למספר הופעות מצומצם בישראל במקביל ליציאת אלבומו החדש Two Roses. אבישי והטריו שלו יבצעו מוזיקה מתוך המבחר הרחב של הרפרטואר שלו לצד יצירות חדשות שהלחין בשנת הקורונה.

מתי? 10-12 ביוני

איפה? זאפה הרצליה (10), זאפה אמפי שוני (11), זאפה ירושלים (12)

סווינג פריזאי קסום

עצרו את השעונים, כופפו את הכפיות: מופע חדש, המשלב בין עולם האשליות לבין מוזיקה משובחת, יפגיש על במה אחת את המנטליסט הבינלאומי אורי גלר, פסנתרן הג'אז זוכה הפרסים לאוניד פטשקה והזמרת טילדה רג'ואן.

מתי? 14 ביוני

איפה? מכון ויצמן למדע רחובות - אודיטריום מיכאל סלע, רחובות

בניה ברבי

אחרי שפרץ לתודעה בתכנית הריאליטי המוזיקלית "דה וויס" עם ביצוע נפלא ל"מודה אני" של מאיר אריאל, בניה ברבי לא עצר לרגע. הוא שר את הלהיט "אל תשאלי" במסגרת הפרויקט של גיל ויין, שיר שהיה יריית הפתיחה להשתלטות שלו על המדינה. לאחר מכן הוא הוציא את הלהיט "מישהו איתי כאן" שהפך להמנון וכבש את מצעדי ההשמעות, וזכה בתואר "איש השנה של גלגלצ ו-וואלה! NEWS". לאחר מכן הוא המשיך להוציא להיט אחרי להיט ועכשיו הוא אחד השמות הכי חמים בישראל.

מתי? 12 ביוני

איפה? זאפה בפארק - גני יהושע

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully