וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "משחקי הכס" ייכנס לנעלי תומר קאפון ברימייק של "בשבילה גיבורים עפים"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 10:39

נסגרו הליהוקים לתפקידים הראשיים ברימייק הבינלאומי של אפל לסדרה "בשבילה גיבורים עפים" של קשת: מיקיל האוסמן ("משחקי הכס"), לוק אוונס ("היפה והחיה", "מהיר ועצבני") וג'סיקה קולינס ("כוננות עם שחר") יככבו בתפקידים הראשיים

פרומו "בשבילה גיבורים עפים"/קשת 12

תומר קאפון ונינט טייב, הגרסה האמריקנית: נסגרו הליהוקים לתפקידים הראשיים ברימייק הבינלאומי של אפל ל"בשבילה גיבורים עפים" של קשת. מיקיל האוסמן (דאריו נהאריס מ"משחקי הכס"), לוק אוונס ("היפה והחיה") וג'סיקה קולינס (המוכרת מתפקידים קטנים בסרטים כמו "כוננות עם שחר" וסדרות קצרות ימים כמו "מהפכה") לוהקו לתפקידים ראשיים בסדרה "Echo 3" - הגרסה הבינלאומית של אפל טיוי פלוס לסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים", שיצר במקור עמרי גבעון עבור קשת. אוונס אף שיחק לצד גדות ב"מהיר ועצבני 6".
 
קשת סטודיוס, שלוחת האולפנים של קשת בלוס אנג'לס, מפיקה את הסדרה. בין המפיקים בפועל: אבי ניר, עמרי גבעון, קרני זיו ואלון שטרוזמן. את התסריט לעיבוד האמריקני כתב זוכה האוסקר מארק בול ("מטען הכאב"), יביים - פבלו טראפרו.

ג'סיקה קולינס, לוק אוונס, מיקיל האוסמן. AP, GettyImages, עיבוד תמונה
בדרך לדרום אמריקה. ג'סיקה קולינס, לוק אוונס, מיקיל האוסמן/עיבוד תמונה, AP, GettyImages

בגרסה הישראלית שהופקה על ידי ספירו סרטים וצולמה ברובה בקולומביה, כיכבו נינט טייב, תומר קאפון, משה אשכנזי, מיכאל אלוני ונדב נייטס. הרימייק, בדומה לגרסת המקור הישראלית, יצטלם בחודשים הקרובים בדרום אמריקה, הפעם בשפות אנגלית וספרדית. עלילת הסדרה תעקוב אחר יוצאי יחידה מיוחדת בצבא ארה"ב (האוסמן ואוונס), שמוצאים עצמם במרכזה של קונספירציה בינלאומית בגבול קולומביה-ונצואלה תוך שהם מנסים להציל מדענית (קולינס) שהיא אהובת לבו של האוסמן ואחותו של אוונס.
 
קשת אינטרנשיונל היא זרוע ההפקה וההפצה הבינלאומית של קשת, המשקיעה בתוכן ישראלי, מפיקה ומפיצה אותו בעולם. בנוסף, רוכשת החברה פורמטים בינלאומיים ועוסקת בהפצתם. גם מותחן הריגול של קשת "כפולים" נמכר על ידי קשת אינטרנשיונל לרימייק באפל שהופק על ידי קשת אנגליה, בכיכובה של אומה תורמן. לאחר שידורה בקשת, "בשבילה גיבורים עפים" נמכרה על ידי קשת איטרנשיונל גם בגרסתה המקורית בעברית לנטפליקס העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully