וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד גל"צ שמעון אלקבץ יסיים תפקידו באוגוסט, גורם בתחנה: "מצפים לרגע הזה"

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 19:09

בתום קדנציה בה הואשם בפוליטיזציה, שמעון אלקבץ ייפרד מתפקיד מפקד גלי צה"ל ב-31 באוגוסט. ממשרד הביטחון הוחלט לא להאריך את הקדנציה שלו, כפי שנעשה במקרה של קודמו בתפקיד. גורם בתחנה אמר לוואלה! תרבות: "מצפים ליום שאלקבץ ייצא מלשכתו הריקה. הוא לא ניהל ולא מנהל"

שמעון אלקבץ. ישראל ברדוגו, מערכת וואלה! NEWS
גורם בגלי צה"ל: "מצפים ליום שאלקבץ ייצא מלשכתו הריקה. הוא לא ניהל ולא מנהל". שמעון אלקבץ/מערכת וואלה! NEWS, ישראל ברדוגו

עם תום קדנציה בת ארבע שנים, שמעון אלקבץ ייפרד מתפקידו כמפקד גלי צה"ל והעורך הראשי של התחנה. הוא יעזוב את תפקידו ב-31 באוגוסט. ממשרד הביטחון נמסר כי הקדנציה שלו לא תוארך, כפי שנעשה למשל במקרה של קודמו בתפקיד, ירון דקל. במהלך כהונתו של אלקבץ ספגה גלי צה"ל ביקורות רבות על פוליטיזציה של התחנה, שבאה למשל לידי ביטוי בכוח הרב שהופקד בידי יעקב ברדוגו שנבחר כפרשן המוביל של התחנה. בנוסף, גלי צה"ל וגלגלצ ספגו ירידה משמעותית ברייטינג בתקופה זאת.

גורם בתחנה התקשה להסתיר את שמחתו מהפרידה מאלקבץ. "מצפים ליום שאלקבץ ייצא מלשכתו הריקה", אמר לוואלה! תרבות. "הוא לא ניהל ולא מנהל. הוא הותיר אחריו קבוצה גדולה של חיילים, אזרחים וגורמים חיצוניים שציפו ממנו במשך תקופה ארוכה למנהיגות, הובלה ופיתרון בעיות - אישיות, מקצועיות ועיתונאיות - ועדיין ממתינים שייכנס לתפקידו".

אלקבץ לא הגיב לפניית וואלה! תרבות. בהודעה ששלח לחיילי ועובדי גלי צה"ל וגלגלצ, כתב אלקבץ: "משתף אתכם שנפגשתי היום עם הנוגעים בדבר במשרד הביטחון, וסיכמנו שב-31 באוגוסט 2021, כמתוכנן, תסתיים כהונתי כמפקד גלי צה"ל במלאות ארבע שנים. עוד יהיה לנו זמן להיפרד באופן אישי, אבל כבר עכשיו אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על הזכות הגדולה לעבוד ביחד. בחודשים הקרובים נמשיך בעשייה ויחד נעשה ונצליח".

כזכור, שר הביטחון בני גנץ קיבל את המלצתו של הרמטכ"ל אביב כוכבי להוציא את גלי צה"ל ממערכת הביטחון, שנערכת ליישום ההחלטה. לא ברור עדיין האם תמומש החלטה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully