וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר אל סטיוארט ("Year of the cat") יופיע לראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 8:29

המוזיקאי וזמר הפולק-רוק אל סטיוארט יופיע לראשונה בישראל ב-1 בנובמבר בהאנגר 11 וילווה בהרכב נגנים משיקגו. סטיוארט חתום על להיטים כמו "Year of the cat" ו-"On the border", נחשב לדמות מפתח בהתפתחות המוזיקה הבריטית ועבד עם גדולי האמנים. כל הפרטים

אל סטיוארט. יח"צ,
סטיוארט. ביג/יח"צ

45 שנה לאחר שהוציא את להיטו הענק "Year of the cat", המוזיקאי וזמר הפולק-רוק אל סטיוארט יופיע לראשונה בישראל ב-1 בנובמבר, בהאנגר 11 בתל אביב, וזהו סימן נוסף לחזרה לשיגרה. סטיוארט ילווה בהרכב הנגנים The Empthy Pockets מאלינוי, שיקגו. סטיוארט חתום גם על הלהיטים כמו "Time passages" ו-"On the border". על הבאתו לישראל אחראי המשרד של כרמי וורטמן, "טו בי וייבז".

סטיוארט בן ה-75, סקוטי המתגורר כיום בארצות הברית, החל לפעול באמצע שנות השישים כחלק מהתקופה המכונה תחיית הפולק הבריטי בשנות השישים והשבעים-. הוא שילב בין שירי פולק-רוק וסיפורים ודמויות מההיסטוריה, מאגדות ועלילות פנטזיה.

אל סטיוארט. יח"צ,
עבד עם יוקו אונו לפני ג'ון לנון, חלק דירה עם פול סיימון. אל סטיוארט/יח"צ

סטיוארט נחשב לדמות מפתח בהתפתחות המוזיקה הבריטית, בין השאר ניגן בפסטיבל גלסטנברי הראשון באנגליה ב-1970, עבד עם יוקו אונו עוד לפני ג'ון לנון, ועבד עם אמנים גדולים רבים ובהם אלן פרסונס, ג'ימי פייג', טורי איימוס, קט סטיבנס, ואן מוריסון ופול סיימון, עמו גם חלק דירה בלונדון.

אלבום הבכורה של סטיוארט יצא בשנת 1967, "Bed Sitter Images" שמו, ובסך הכל הוציא 16 אלבומי אולפן ו-3 אלבומי הופעה. שני האלבומים המוכרים והמצליחים ביותר שלו מסחרית הופקו על ידי אלן פרסונס - "Year Of The Cat" בשנת 1976, שכלל את הסינגל באותו שם שהפך ללהיט ענק. באחרונה סיפר בריאיון שתחילה חשב לקרוא לשיר "Horse of the Year"; והאלבום "Time Passages" בשנת 1978. אלבום האולפן האחרון שלו יצא בשנת 2009, "Uncorked" שמו, בלייבל העצמאי שלו.

מחירי כרטיסים החל מ -249 שקלים. זהו מופע ישיבה. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully