וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אמנפור, המגישה הבכירה של CNN, הודיעה בשידור: "חליתי בסרטן"

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 10:05

כריסטיאן אמנפור פתחה אתמול את תוכניתה בבשורות על מצבה הרפואי, שיכללו כימותרפיה בחודשים הקרובים. "הקשיבו תמיד לגופכם", הדגישה בפני הצופים והצופות, "ודאו שדאגותיכם הרפואיות הלגיטימיות אינן מבוטלות או ממוזערות"

כריסטיאן אמנפור. Frederick M. Brown/Getty Images, GettyImages
חודשים של כימותרפיה לפניה. כריסטיאן אמנפור/GettyImages, Frederick M. Brown/Getty Images

כריסטיאן אמנפור, הכתבת הוותיקה של רשת CNN, סיפרה אתמול (שני) לצופים כי עברה לאחרונה ניתוח לסרטן השחלות, ותעבור כימותרפיה במשך מספר חודשים.

אמנפור, שבארבעת השבועות האחרונים לא הגישה את תוכניתה, חזרה אתמול אל כס המגישה ופתחה את תוכניתה בבשורות על מצבה הרפואי. "עברתי ניתוח גדול ומוצלח להסרת הגידול, וכעת אני עוברת מספר חודשים של כימותרפיה בשביל הפרוגנוזה הטובה ביותר לטווח הארוך", אמרה אמנפור בתוכניתה. "הקשיבו תמיד לגופכם", הוסיפה ואמרה לצופים ולצופות, וקראה להם לוודא "שדאגותיכם הרפואיות הלגיטימיות אינן מבוטלות או ממוזערות".

אמנפור, בריטית ממוצא איראני, החלה לעבוד ב-CNN בשנת 1983 כעוזרת בדסק החדשות הבינלאומי במטה CNN שבאטלנטה. עם השנים היא התקדמה בארגון והפכה לכתבת בלשכתו בניו יורק, ובהמשך הפכה לכתבת הבינלאומית המובילה של הרשת. במהלך קריירה של עשרות שנים ב-CNN (והפסקה קצרה ב- ABC News), אמנפור הציגה לצופים כמה מאתרי הקרבות וההתלקחויות הגדולים במזרח התיכון ובמזרח אירופה. מאז 2009 היא מגישה תוכנית ראיונות לילית עבור CNN הבינלאומית, שבסיסה בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully