וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כאלף הצגות: מסתמן כי הצגת הקאלט "מייקל" תרד מהבמה

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 23:40

הצגת הקאלט "מייקל" מגיעה כפי הנראה לסופה אחרי קרוב לאלף הצגות שנמשכו לאורך כ-14 שנים, לוואלה! תרבות נודע כי ההצגות הקרובות צפויות להיות האחרונות. על פי גורם יודע דבר, הסיבה לכך היא תחושות מיצוי של חלק מצוות ההצגה

קטע מתוך ההצגה "מייקל"/יח"צ

מסתמן: הצגת הקאלט "מייקל" תגיע לסופה אחרי קרוב לאלף הצגות, שנמשכו לאורך כ-14 שנים. לוואלה! תרבות נודע כי ההצגות הקרובות כפי הנראה יהיו האחרונות, ויוצריה שוקלים אחריהן להוריד את המסך על "מייקל". על פי גורם יודע דבר, הסיבה לכך היא תחושות מיצוי בקרב חלק מצוות ההצגה. ההצגה תיפרד מהקהל בסדרת מופעים אחרונה. שתי ההצגות הבאות יתקיימו ב-18 וב-19 ביולי בצוותא.

"מייקל", שהוגדרה על ידי יוצריה כ"קומדיה טראגית לחמישה משתתפים ומזרן" ובמרכזה טקס הזיכרון השנתי שעורכת משפחת ברוש לבנם מייקל, הועלתה לראשונה בשנת 2007 כעבודת גמר של אבי דנגור בבית הספר לתיאטרון חזותי בירושלים. ב-2009 אומצה על ידי תיאטרון תמונע, ושנה לאחר מכן זכתה בשלושה פרסים בטקס פרסי הפרינג' קיפוד הזהב, בהם ההצגה הטובה ביותר. ההצגה זכתה לביקורות חיוביות רבות מהקהל והתקשורת והיה מי שהשווה אותה ליצירותיו של חנוך לוין. חתום עליה כבמאי איתי ויזר, ובנוסף לדנגור משחקים בה הילה גולדנברג, מיטל רז, נטליה פאוסט ונדב הולנדר, שגם יצר את המוזיקה. בשנת 2012 הצטרף אסי כהן לאנסמבל מייקל, ובהצגה התארחו גם ליאת הר לב, תום יער, מוני מושונוב ואחרים. בשנה שעברה תיכננו יוצרי ההצגה לחגוג את ההצגה האלף ואז באה הקורונה והשביתה את עולם התרבות והתכנית בוטלה.

אסי כהן מתארח בהצגה "מייקל". איתי ויזר,
ההצגה "מייקל"/איתי ויזר

בעקבות ההצלחה, ההצגה עובדה לסדרת הטלוויזיה "מייקל", שעונתה הראשונה שודרה ב-2018 והשנייה ב-2021. לא ידוע בשלב זה אם תהיה גם עונה שלישית. בנוסף, בתחילת שנה שעברה שתיים מהדמויות - דנגור בדמות דובי וגולדברג בדמות רבקה - כיכבו בקמפיין פרסום לביטוח דיגיטלי.

בעוד שהאירוע "מייקל" בצוותא מגיע כנראה לסוף - כוכב ההצגה אבי דנגור התחיל באחרונה להופיע בהצגה אחרת בשם "הסוף". זהו מחזמר בהשתתפות 12 שחקנים, רקדנים ולהקה, ובהם עידן אלתרמן וג'וי ריגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully